Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Dårlig og lovnader som ikke holder mål"

Omtale om ice skrevet av Rose for 23.09.2020 18.05

ice har totalt 2629 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig og lovnader som ikke holder mål"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble lovet god dekning og at regningene skulle være under 1000 kr men begge ble ikke overholdt. Anbefales ikke

Svar fra ice
06.10.2020 15.59
Hei, Rose :)

Jeg beklager at du ikke har fått verken god dekning eller lavere kostnader.

Jeg ønsker å se nærmere på dette for deg, for å finne ut hva det er som er galt. Jeg setter pris på om du kan sende oss en e-post til Bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva det er som er galt, så lover jeg at vi tar en nærmere titt på dette for deg. :)

Jeg ønsker deg en fin dag!
Mvh. Michelle
Bytt.no
"Dårlig og lovnader som ikke holder mål" skrev Rose om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Rose og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ble lurt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selgeren ga meg tilbud om bedriftsabonnement til kr 225,- per måned, inkudert 12GB data. Det viste seg selvfølgelig å være bedrag. Nå trekker de 449,- kroner i måneden. Vurderer sterkt å bryte avtalen - som koster godt over 3000,-). Bare å holde seg unna. Forøvrig er det treg kundeservice og usikker dekning.

Svar fra ice
06.10.2020 15.57
Hei, Ole

Jeg synes det er veldig leit å lese at du har fått noe annet enn det selgeren ga deg et tilbud om.

Om du har fått feil pris i helhold til kontrakten, ber jeg deg kontakte oss på Bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva som er galt, så lover jeg vi tar en dypere titt på hva som har skjedd.

Jeg ønsker deg en fin dag!
Mvh. Michelle
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på alt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har dårlig internet dekning, EU skulle vare inkludert, men !!!! ikke når du ringer til utlandet —> som alle andre operatørar har inkludert! Har bindings tid 1 år da må venter før å bytte. Ikke verdt eneste krone!!!! Anbefales ikke på det sterkeste!!

Svar fra ice
06.10.2020 14.44
Hei, Anna :)

Så leit å lese at du har dårlig dekning på mobildata. Det er noe vi ønsker å undersøke nærmere for deg. Send oss gjerne en e-post til Bytt.no@ice.no med en kort beskrivelse av problemet, sammen med telefonnummeret det gjelder.

Når det gjelder bruk fra Norge til land innenfor EU og EØS, er det ingen operatører som inkluderer dette. Enkelte inkluderer bruk fra Norge til enkelte land, men, som en hovedregel, er ikke trafikk fra Norge til utlandet inkludert.

Om du ringer og sender SMS til land innenfor EU og EØS, har vi en tilleggspakke som heter Ring til EU. Denne pakken inkluderer 3000 ringeminutter og 3000 SMS per måned og koster 99,- kroner per måned. Denne pakken kan aktiveres via oss på kundeservice eller via ice-appen. Det er en løpende tjeneste, og du må deaktivere den om du ikke lenger har behov for den.

Ha en fin dag!
Mvh. Michelle
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Godkjent , god kundeservice kort responstid , kompenserer ved prisavslag ved feil by

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, ellers ok"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra barneabonnement med 0kr i mnd og fri SMS, men jeg blir stadig frustrert over dårlig dekning.

Svar fra ice
06.10.2020 14.37
Hei, H

Så bra du synes iceJunior er et bra abonnement! :) Det er hyggelig å lese!

Det er dog leit å lese at du er frustrert over dekningen. Om det er dekningen på telefonen til brukeren av iceJunior du opplever dette på, kan det være en forklaring på dette.

Mobildataen på iceJunior kan kun brukes i vårt eget nettverk, ice+. Vi dekker per dags dato omtrent 90% av Norges befolkning, men det er klart det enda er områder vi skulle dekket bedre. Vi bygger hardt ut om dagen, så dekningen blir heldigvis bare bedre og bedre. :)

Om det er noe annet rundt dekningen du opplever problemer med, ønsker jeg å ta en nærmere titt på dette for deg. Send oss en e-post til Bytt.no@ice.no med en kort beskrivelse av problemet, sammen med adressen du befinner deg på, og telefonnummeret det gjelder.

Ha en fin dag! :)
Mvh. Michelle
ice har totalt 2629 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR