Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Feil fakturering og dårlig service"

Omtale om ice skrevet av Eirik W for 07.10.2020 23.07

ice har totalt 2629 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Feil fakturering og dårlig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Et firma som absolutt ikke forstår seg på kundeservice. Medarbeidere som har dårlig kunnskap. At Ice i tillegg stadig overfakturerer og sender ut feil fakturaer gjør ikke saken bedre. Hold dere unna hvis du ønsker å slippe masse fremtidige problemer.

Svar fra ice
13.10.2020 08.36
Hei, Eirik W

Jeg synes det er leit å lese at du har hatt en såpass dårlig opplevelse hos oss. Jeg beklager så mye for det.

Vi har vunnet kundeserviceprisen nå igjen, og jeg tenker jo at det må være noe vi gjør riktig. Ellers er det vanskelig å svare på dine andre punkter, da jeg ikke vet hva saken din dreier seg om.

Jeg tar gjerne en titt på saken din, om du ønsker det. Send meg en e-post til Bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva det er som er feil, så ser jeg nærmere på det for deg.

Ha en fin dag!
Mvh. Michelle
Bytt.no
"Feil fakturering og dårlig service" skrev Eirik W om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Eirik W og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig dekning og lokketilbud"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mobilnettet er ikke eksisterende. De har lokketilbud hvor ting virker ok, med en gang du blir betalende kunde får du se hvordan det egentlig er.

Svar fra ice
13.10.2020 08.34
Hei, Frida

Jeg synes det er leit å lese at du opplever dårlig dekning.

Vi gir deg ikke bedre dekning i prøveperioden, for så å gi deg dårligere dekning etterpå. Det er ikke teknisk mulig for oss å få til, og hadde det vært det, hadde vi selvfølgelig ikke gjort det.

Om dette er noe du ønsker jeg skal se nærmere på, må du gjerne sende meg en e-post til Bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva problemet er.

Ha en riktig fin dag!
Mvh. Michelle
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra pris og bra dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

God service, hadde et abonnement som kostet meg rundt 600 kr i mnd., nå betaler jeg kun 174! anbefaler på det sterkeste!

Svar fra ice
13.10.2020 08.29
Hei, Troy! :)

Så godt å lese at du er fornøyd, og at du har fått en pris du er fornøyd med! 😁

Ha en riktig fin dag!
Mvh. Michelle
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning/forhold"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ble fortalt at det var kjempe bra dekning her jeg bor. Umulig å føre en samtale i tlf. Bare skurrer og samtalen blir som oftest brutt. Dette var aldri noe problem med tidligere abb. Ice mener det er tlf min det er noe feil med. Har forsøkt simkort fra annet selskap og forholdene er knallgode igjen. Så at det er noe feil med tlf kan jeg ikke skjønne. Ser flere klager på dekning så kan nok si det gjelder meg og ikke tlf her også.

Svar fra ice
07.10.2020 17.01
Hei, Heidi

Jeg ser du opplever store problemer med samtalekvaliteten din. Dette må vi ta tak i.

Dessverre får jeg ikke hjulet deg med dette her, men jeg anbefaler at du sender meg en e-post til Bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du opplever.

Jeg ønsker deg en fin dag!
Mvh. Michelle
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"De lover mer enn de holder."
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger mente jeg ikke trengte mer enn avtalt beløp, men plutselig var dataen min oppbrukt, og jeg ble anbefalt å kjøpe en GB til. Mener dette er å lure eldre mennesker som ikke har nok kunnskap om databruk.

Svar fra ice
07.10.2020 16.06
Hei, Berit

Jeg synes det er leit å lese at du føler deg lurt.

Det er ikke alltid så lett å treffe rett på hvilken datapakke det er som vil dekke behovet ditt. Vi forsøker alltid å stille de rette spørsmålene for å finne rett datamengde, men noen ganger blir det feil. Jeg beklager at vi ikke traff helt rett i ditt tilfelle.

Jeg tar gjerne en titt på abonnementet ditt, om du ønsker det. Send meg gjerne en e-post til Bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemet du opplever, så ser jeg på det for deg. :)

Jeg ønsker deg en fin dag!
Mvh. Michelle
ice har totalt 2629 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR