ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ICE er et "ikke oppgradert" teleselskap med begrenset dekningsforhold, sammenlignet med de 2 store monopolistene i telefoni verden. Er du mye på reis innlands, vil du få økt utbytte av telefoni med konkurrentenes dekning, enn ICE. ICE har nå vært på markedet så passe lenge, at man hadde forventet bedre dekningsforhold i 2019, men den gang ei. Opplever støtt og stadig hjemme, at telefoner til meg ikke kommer gjennom. Opplever støtt og stadig at jeg kun mottar ubesvart anrop på mobilen, uten at den har ringt. Mottar ofte beskjed fra oppringer, at det tar laaaaaang tid å få ringesignal og når ringesignal kommer, går rett i et opptatt signal eller auto-svarer. Selv bor jeg på Helleland, skarve 1,2mil fra Egersund sentrum, men lite dekning, selv om dekningskartet er merket grønn. Ikke fornøyd med ICE
Hei Frank, Leit å høre at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Når Jeg er i Dals-Ed og Bengtsfors får jeg ikke nettet deres på Mobilt bredbandet. Og det er dårligt signaler i Dalsland.
Hei Kenneth J, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Selskapet belastet meg med bruddgebyr på 3000,- etter at firmaet jeg jobbet for og betalte mitt abonnement gikk konkurs. Jeg informerte dem klart at bobestyrer måtte signere på eierskifte-erklæringen og at dette ville antagelig ta litt tid. Dette tok ifølge Ice for lang tid og straffet meg med 3000,-. Jeg er pr dd kunde hos Ice men skal vekk fra dette selskapet snarest! Anbefaler ingen dette selskapet!
Hei Arto, Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, får jeg ikke kommentert den aktuelle saken. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
De hintet frempå at jeg brukte mye data, og kunne få 10 GB for 50 ekstra. Men de nevnte ikke at jeg kun kunne bytte 1 gang i måneden, før jeg prøvde å gå tilbake til det abonnente jeg hadde før jeg økte datamengde. Det er litt surt.
Hei Benjamin, Takk for din henvendelse. Ta kontakt med vår kundeservice, så vil vi hjelpe deg med dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Mobildata virker strålende, i motsetning til hjemme nettet som begynner å dø ut rundt midten av måneden. Når man bruker opp mobildataen sin, bruker man også opp hjemmenettet, derfor synes jeg det hele med ice og data rollover tingene er noe lureri. Jeg er sterkt missfornøyd med ice sine tjenester, angående hjemme nett tilkobling og jeg er iferd med å bytte internettleverandør. Viss du bruker ice eller har planer om å bytte til ice, så råder jeg deg til å IKKE BRUKE ICE:) (selvfølgelig er det sikkert noen der ute det virker for, men jeg og min familie er ikke en av dem!)
Dekning og pris er veldig bra og er veldig Fornøyd med ice.
Ikke særlig billig, lite god dekning, tregt Internett og umulig å dele nett.