ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ringt å klaget masse. Har nedlasting på 0,5 et forferdelig dårlig nettverk. Og hvis man ringer inn blir man prioritert når man sitter på tlf, da stiger nedlastingen til 20-22 for at man skal bli fornøyd. En halvtime etterpå er nettet like tregt. Ringte inn 3 ganger i løpet av 3 timer, skjedde samme alle gangene. Klagde og ville ha tilbake pengene, da kunne jeg få gratis en mnd. Hva hjelper det å gi bort gratis noe som ikke virker. Så dårlig vare, dårlig kundebehandling, dårlig alt!!! Styr unna Ice!!
Hei Rune R, Jeg kan bekrefte at vi ikke øker, for så å skru ned hastigheten din på denne måten. Dersom dette gjelder Mobilt Bredbånd, virker det som at routeren din mest sannsynlig hopper mellom flere sendere, eller flere frekvensbånd. Dette kan vi hjelpe deg med. Send meg en e-post til [email protected] slik at vi får sett nærmere på dette! :-) Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Dårlig kundeservice. Holder ikke forventningene. Har ikke vært i nærheten av så dårlig abonnement og kundeservice!!!
Hei Anne M. B, Trist å høre at du er misfornøyd med vår kundeservice. :-( Slik ønsker vi ikke at det skal være! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg ble kunde hos KomplettMobil da Ice overtok KomplettMobil sine kunder. Da begynte jeg plages med FaceTime - fikk ikke aktivere tjenesten og den fungerte ikke 1 eller 2 uker. I forhold til KomplettMobil er det veldig dårlig dekning der jeg ikke hadde problemer før. Signal detter ut av og til og jeg var mange ganger uten dekning for 10 - 20 mintutter. Data hastighet varieres og jeg ofte hadde problemer med å surfe ved 1 eller 2 streker på signal (iPhone X). Når jeg er i 3G dekning får heller ikke åpne en nettside. Som skrevet øverst, alle problemer kom etter bytte fra Komplett til Ice. Jeg har abonnement FRI med 15GB (dette hadde jeg hos Komplett også) som koster KR 20,- mer enn jeg betalte til Komplett for en perfekt fungerende i forhold til dette.
Hei Thomas, Dette må vi få undersøkt nærmere. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg ta en titt på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Stedvis vesentlig dårligere dekning enn Telenor og Telia.
Dårlig vurderingsevne på økonomiavdelingen. Klarer og si vi er uønsket som bedriftskunde ene og alene fordi selskapet vårt er nytt.. Ingen betalingsanmerkninger eller noen form for brokete fortid verken privat eller i bedrift.
Hei Thomas, Dette må jeg få sett nærmere på for deg. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no
God på kundeservice, svarer raskt på telefon. Gode løsninger. Men ALT for mange valgmuligheter.
Det er så elendig dekning at det er skremmende. Vi er ei bygd på hver side av ei bru. På andre siden er det ingen dekning.
Hei Ann K. N, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no