Meny

ice omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
ice

"Ikke ønsket som bedriftskunde"

Omtale om ice skrevet av Thomas for 13.11.2019 21.41

ice har totalt 2603 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke ønsket som bedriftskunde"

Dårlig vurderingsevne på økonomiavdelingen. Klarer og si vi er uønsket som bedriftskunde ene og alene fordi selskapet vårt er nytt.. Ingen betalingsanmerkninger eller noen form for brokete fortid verken privat eller i bedrift.

Svar fra ice
20.11.2019 15.16
Hei Thomas,

Dette må jeg få sett nærmere på for deg. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen.

Ha en fin dag!

Mvh. Julia
ice.no
Bytt.no
"Ikke ønsket som bedriftskunde" skrev Thomas om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Thomas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Dekning
"Billig og bra"

God på kundeservice, svarer raskt på telefon. Gode løsninger. Men ALT for mange valgmuligheter.

Ann K. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning, og de tar seg betalt for ting som ikke er riktig."

Det er så elendig dekning at det er skremmende. Vi er ei bygd på hver side av ei bru. På andre siden er det ingen dekning.

Svar fra ice
20.11.2019 10.02
Hei Ann K. N,

Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Irritert-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Firkanta kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen til ICE er mer opptatt av hva DE har rett til, enn å vise smidighet og fleksibilitet. Definitivt ikke en positiv opplevelse.

Svar fra ice
14.11.2019 20.01
Hei,

Så leit at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. :-( Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse a situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette.

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare tjene penger"
2 syns denne omtalen er nyttig

De svarer innen grei tid på Chat på Facebook, men avslutter alltid med å prøve å selge deg nytt abonnement med mer GB eller verve venner eller familie. Når man bytter fra dem og nummer overføres til ny operatør den 6. i mnd, så betaler man for hele måneden.... sykt kjedelig å måtte betale dobbelt uten å få noe ut over det.

Svar fra ice
20.11.2019 15.15
Hei Anita,

Grunnen til at vi tilbyr deg et produkt i slutten av en samtale på Facebook, er for å avdekke om det er noe mer du trenger, som kan gjøre kundeopplevelsen din hos oss enda bedre. Det er leit å høre dersom du oppfatter dette som noe negativt. :-(

I henhold våre vilkår, så er det slik at kunden må betale ut inneværende måned ved en oppsigelse.

Jeg håper dette var oppklarende!

Ha en fin dag videre.

Mvh. Julia
ice.no
ice har totalt 2603 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR