ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er en bedrift som tidligere har vært Telenor, så Phonero kunde. Etter flere telefoner fra Ice gikk vi med på et møte. Jeg gikk inn i dette møte med litt negativitet etter å ha lest flere omtaler her. Alle fortjener jo en sjanse så vi valgte å tegne avtale. Det startet med noen få problemer med oppkobling til enkelte telefoner. Dette ble løst og hverdagen var problemfri en periode. Så begynte problemene med dårlig dekning til tider, og etter hvert total brudd på linjer. Jeg velger å være kort og bare registrerer PR i dag at vi har siste tre måneder vært uten kommunikasjon totalt 3 arbeidsdager. Feil er meldt alle ganger til operatør som bare har beklaget. Mulig vokst for fort? Vet ikke.. Har akkurat satt inn simkort i våre telefoner fra ny leverandør og er oppriktig glad for det.
Hei Reidar, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg benyttet meg av kundeservice pr Messenger. Det tok litt tid før jeg fikk kontakt, men da fungerte det bra. Fikk rask hjelp og svar på det jeg lurte på.
Hei Mette, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en strålende dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk ikke svar på epost, men god service via Facebook/Messenger. Satser jo da på at det ikke dukker opp problemet senere.
Hei Øyvind G, Tusen takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du fikk hjelp med det du trengte! Ha en strålende dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har hatt ustabilt eller utilgjengelig nett flere ganger - i sentrale strøk. Senest for 2 dager siden hvor jeg knapt kunne bruke telefonen til ringing eller internett i en periode på ca 3 timer. Svært frustrerende i både jobb og privat sammenheng. Foruten nettverksproblemene er jeg fornøyd, men det er tross alt nettverksforbindelse som er det viktigste ved et telefonabonnement. Vurderer å bytte nå. Er lei.
Hei Trond Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Som loyal kunde av ICE sparer jeg over 1000kr på kjøp av mobil. De har også den beste kundesupporten jeg noen gang har sett! Alltid trivlige, morsomme og hjelpsomme folk å snakke med!
Hei Paal M, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! :) Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Selgerne var veldig påtrengende og frekke. Tok tak i armen når jeg sa at jeg ikke var interessert. Ville ikke høre på meg... samtidig følte jeg meg trakassert da han ene begynte å spørre om jeg skulle kose meg osv. og at jeg var en hissig jente da jeg ikke ville snakke. Jeg har også hørt andre som har hatt ubehagelig kontakt med selgerne. De går rett på folk uten å si hva de representerer, er rett og slett ufyselig. Kommer aldri til å bytte til ice med sånn oppførsel.
Hei Bente A, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å lese om din opplevelse. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
De sier att kunder har blitt informert om feil, det er løgn. Trodde at de hadde stengt tlf pgr av ubetalt regning. Og måtte in på min side å sjekke. Det var det ikke. Så til kaksene i ice, skjerp dere.
Hei Onice Takk for din tilbakemelding. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Ta kontakt vår kundeservice dersom du fortsatt har problemer med ditt abonnement. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no