ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg bor i Kristiansand og har en time til hytta. Da mister jeg forbindelsen 7 ganger over ganske lange strekk. Dekningen er fryktelig dårlig. I indre bygder som for eks Byremo, er dekningskartet hvitt. Nesten ingen dekning noe sted. På vei fra Oslo til Kristiansand var det for en tid siden en del omkjøringer. Jeg mistet dekning i dem alle. Skifter abonnement så fort som mulig.
Hei Kai Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med kundeservice slik at vi kan undersøke problemet nærmere. Vi beklager ulempen det har medført! Ha en flott dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Trolig best av alle. Om ikke billigst (andre kr 10 mindre i mnd)
I dag fikk jeg en melding på telefonen min som sa: "Du har en ny melding på 147 sek. Fra. +47 xxxx. Ring +47 xxxxx for å lytte. Da var det bare å ringe dette nummeret for å lytte til meldingen trodde jeg, men hvor lenge var Adam i paradis? På dette nummeret var det en damestemme som aldri ble ferdig med å fortelle om alle de fantastiske mulighetene jeg hadde og hvilket nummer jeg måtte trykke på for å gå videre til disse mulighetene. Men tenk, uansett hva jeg valgte så vær hun der igjen med nye fantastiske muligheter hvis jeg bare trykket på det rette nummeret. Resultatet i en hektisk hverdag ble at jeg kverket denne damestemmen og fikk derfor aldri hørt på meldingen. Mitt forslag er at når man ringer det oppgitte nummeret så får man kun to alternativer. Det ene er å gå direkte til meldingen og det andre alternativet kan være å få et foredrag om alle de fantastiske mulighetene som finnes. Server gjerne også en kopp kaffe til. Jeg har vanligvis ikke tid til en masse snikksnakk bare fordi jeg får inn en talemelding. Dette likte jeg meget dårlig og det ble et negativt samtaleemne resten av dagen.
Hei Rolf E, Takk for din tilbakemelding. Vi tar med tilbakemeldingen din videre internt. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Dekningen er ingenting å skryte av, og ting går veldig sakte. Hvis jeg hadde visst dette hadde jeg ikke byttet.
Hei Anja, Det er beklagelig å lese om dine dekning problemer. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet videre. Vi beklager ulempen det har medført. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Tyveri, dem legger purregebyr på gamle fakturaer og sender det på de nye selv om de har vært betalt i riktig tid og kundeservice nekter å slette purregebyr 😱 Man kan ikke bruke Internett og snakke i smart tlf samtidig pga nettverket
Hei, Dette hørtes ikke så bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kontakter kundeservice ang manglende fakturaer, de blir ikke levert til min mailadresse. Så all faktura fra dem har kommet som purringere via Digipost. Trodde det var ordnet men så kommer ny purring, jeg kontakter da igjen kundeservice og får bare tilbake at de ikke har fått retur mail på at jeg ikke mottar fra deres maskiner og sender meg fakturaen med purregebyret på. Det var bare toppen for meg! Jeg har alt informert dem, da skal ikke jeg igjen betale purregebyret. Når nettet deres er så ustabilt i tillegg så blir det bare for mye negativt. Bytter leverandør! Unngå!
Hei Inger, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Litt knotete å sette opp MMS/Internetttilgang, ellers er det ingenting å klage på. God dekning, og ikke noe tull. Kanskje det billigste, men fremdeles seriøse selskapet der ute. Mobilt bredbånd kan til tider være litt ustabilt, antar dette er pga. belastning på basestasjoner etc.
Hei Gard B. Ø Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no