ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei, jeg vil takke (anonymisert) for utmerket service. Hun gjorde sitt ytterste da mine telefoner ikke fungerte optimalt.
Hei Eva E, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en super flott dag videre. :) Mvh Carl-Fredrik ice.no
Veldig bra og rask tilbakemelding hos kundeservice !
Vi har vært bedriftskunde i 6 mnd, hele 5 ganger har linjen vært nede, vi har verken fått ringt ut eller mottatt telefoner. Anbefaler ALLE å styre unna. Prisen er halvparten av hva andre tilbyr, men du får også deretter.
Hei Ole M, Dette hørtes ikke så bra ut, vi beklager problemene du har opplevd! Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Min samboer hadde mistet sim kortet, siden vi har samme regning. Og jeg skulle på jobb valgte jeg å bruke Facebook chatten da jeg ikke hadde mulighet til å ringe. Gjentatte ganger hadde de lest meldingen, men jeg ikke får noe svar. Utrolig provoserende, og tidkrevende. Så endte opp med at samboeren min gikk på Narvesen gjentatte ganger, og måtte komme opp på jobben min for å låne tlf, da jeg ikke hadde mulighet til å ringe selv. Hva er poenget med en Facebook Chat, når dere ikke svarer på den?
Hei Marie, Dette hørtes ikke bra ut. Dessverre så ser det ut som vi har sett samtalen da vi har et automatisk standardsvar som blir sendt. Send oss en e-post til "[email protected]" så kan vi undersøke dette videre. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ikke bare fikk jeg utmerket hjelp med problemet mitt, jeg fikk også flere gode tips og en veldig hyggelig opplevelse.
Hei Halvor, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
God pris og veldig god service. Jeg har ikke opplevd noen store problemer enda.
Dårlig dekning generelt sett. Ofte ubesvart anrop uten at det har ringt hos meg. Dårlig samtalekvalitet også.
Hei Monika, Det er beklagelig å lese at du opplever problemer med dekningen. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no