ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er godt at det finnes Teleoperatører som tar ansvar for kundene, og ikke bare stenger nettet slik Telenor gjør når det ikke lengere er lønnsomt. Nettet jeg skriver om var på Nordstul i Notodden kommune. Takket være Telia har jeg igjen fått mobilsignaler på Hytta. Signalene kunne nok vært sterkere. Men dette er veldig mye bedre enn Telenors løsning.
Hei, Kjell Vi jobber hver dag med å yte den beste service, for våre kunder, så denne tilbakemeldingen er noe vi setter svært stor pris på å få. :-) Jeg ønsker deg en riktig fin dag videre, og håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover! Mvh Julia Ngo ice.no
Fikk en faktura som var høyere enn forventet, lurt av markedsføringen. Har også hatt problemer med å sende sms i ett område med full 2, 3 og 4G dekning. Prøvde SIM kortet i en annen telefon, fikk samme problemet. Spurte om "kundeservice" kunne fikse dette, men det har ikke skjedd.
Hei, Arne Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Jeg ønsker veldig gjerne at du sender oss en e-post, til "[email protected]", slik at vi får tatt en nærmere titt på dette. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Billigste 1 GB abonnement på markedet, ingen extra kost ved overforbruk data, men hastigheten synker. Data rollover til hvem som helst. Enkelt å kjøpe mere data. Går det å forlange mer??
Hei, Jøran Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ice! Ingenting er bedre enn det. :D Vi håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover. Mvh Julia Ngo ice.no
Har det omfanget med data jeg trenger! Virker bra både utenlands og hjemme!
God kundeservice. Bedre dekning enn Telenor's nett i utkantstrøk, der vi bor og har hytte ikke så langt unna boplasser. Vi bytter fra Telenor, og har nå mulighet til å ha en samtale hvor enn vi er, tidligere måtte vi være på en bestemt plass, hvor det var dekning.
Hei, Svein Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi håper dere forblir fornøyde kunder hos oss, i en lang tid fremover. :-) Mvh Julia Ngo ice.no
Har hatt ICE tidligere, og byttet da jeg ikke var fornøyd med dekningen. Jeg er nå en av kundene som er offer for oppkjøpet av komplett mobil. I overføringsprosessen opplever jeg at komplett-kundene ikke blir hørt. I tillegg opplever jeg regelrett feilinformasjon i infoskrivene som sendes ut til nye kunder. Jeg finner det også høyst suspekt at de bytter navn på tjenestene sine, for å få det til å virke som at vilkårene er like gode som det komplett har hatt. For eksempel skriver de at "ice tilbyr også EU+, men kun til EU land." Hele poenget med komplett sitt EU+ var at det gav fri roaming i EU PLUSS en rekke andre land. For meg er det helt uakseptabelt at en operatør holder på slik.
Hei, Markus Så leit å høre at du er misfornøyd med overføringen fra Komplett Mobil, til ice. Det er også svært beklagelig om du har fått feilinformasjon. Alle våre mobilabonnement lar deg bruke telefonen din i EU og EØS uten ekstra kostnad. Du kan med andre ord ringe, sende SMS og MMS og bruke mobildata i EU og EØS, uten å bekymre deg for regningen. Du kan også ringe internt i EU/EØS uten ekstra kostnad. Ringer du fra Norge til EU/EØS, eller fra EU/EØS til resten av verden gjelder egne priser. Vi lytter til kundene og vurderer fortløpende hvilke tilbud som skal lanseres. Les mer om EU-inkludert her: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/utland/eu/ Til informasjon, tilbyr vi Utlandspakker med enten 300 eller 600 inkluderte ringeminutter og SMS. Pakkene gjelder til og fra 57 land. Vi tilbyr også Ring til EU med 3000 ringeminutter og SMS. :-) For mer informasjon om våre utlandspakker, kan du også se her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspakker/ Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Uforståelige fakturaer. Merkelige meldinger på SMS. Det mobile bredbåndet er helt forkastelig!