Meny

ice omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
9
av 30 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
ice

"Godt fornøyd"

Omtale om ice skrevet av Arill for 27.04.2019 11.11

ice har totalt 2164 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"

Har det omfanget med data jeg trenger! Virker bra både utenlands og hjemme!

Bytt.no
"Godt fornøyd" skrev Arill om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Arill og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekning"

God kundeservice. Bedre dekning enn Telenor's nett i utkantstrøk, der vi bor og har hytte ikke så langt unna boplasser. Vi bytter fra Telenor, og har nå mulighet til å ha en samtale hvor enn vi er, tidligere måtte vi være på en bestemt plass, hvor det var dekning.

Svar fra ice
06.06.2019 19.39
Hei, Svein

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi håper dere forblir fornøyde kunder hos oss, i en lang tid fremover. :-)

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Variabel dekning, dårlige vilkår og villedende påstander"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt ICE tidligere, og byttet da jeg ikke var fornøyd med dekningen. Jeg er nå en av kundene som er offer for oppkjøpet av komplett mobil. I overføringsprosessen opplever jeg at komplett-kundene ikke blir hørt. I tillegg opplever jeg regelrett feilinformasjon i infoskrivene som sendes ut til nye kunder. Jeg finner det også høyst suspekt at de bytter navn på tjenestene sine, for å få det til å virke som at vilkårene er like gode som det komplett har hatt. For eksempel skriver de at "ice tilbyr også EU+, men kun til EU land." Hele poenget med komplett sitt EU+ var at det gav fri roaming i EU PLUSS en rekke andre land. For meg er det helt uakseptabelt at en operatør holder på slik.

Svar fra ice
06.06.2019 19.37
Hei, Markus

Så leit å høre at du er misfornøyd med overføringen fra Komplett Mobil, til ice. Det er også svært beklagelig om du har fått feilinformasjon.

Alle våre mobilabonnement lar deg bruke telefonen din i EU og EØS uten ekstra kostnad. Du kan med andre ord ringe, sende SMS og MMS og bruke mobildata i EU og EØS, uten å bekymre deg for regningen. Du kan også ringe internt i EU/EØS uten ekstra kostnad.

Ringer du fra Norge til EU/EØS, eller fra EU/EØS til resten av verden gjelder egne priser. Vi lytter til kundene og vurderer fortløpende hvilke tilbud som skal lanseres. Les mer om EU-inkludert her:
https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/utland/eu/

Til informasjon, tilbyr vi Utlandspakker med enten 300 eller 600 inkluderte ringeminutter og SMS. Pakkene gjelder til og fra 57 land. Vi tilbyr også Ring til EU med 3000 ringeminutter og SMS. :-)

For mer informasjon om våre utlandspakker, kan du også se her:
https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspakker/

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke til å stole på"

Uforståelige fakturaer. Merkelige meldinger på SMS. Det mobile bredbåndet er helt forkastelig!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd på helligdager"
4 syns denne omtalen er nyttig

Synes ice fungerer greit alle dager utenom helligdagene som jul og påske da alle andre streamer og bruker mye data. Ice har ikke god nok håndtering av trafikken og det går ut over oss forbrukerne. I påska 2019 har jeg ikke fått til å bruke det mobile bredbåndet i det heletatt på kveldene. Klarer ikke laste inn vg.no engang. Svarer fra kundeservice angående denne utfordringen er at man må regne med at det går tregt når flere bruker data. Å betale fast hele året for å ikke ha internett de dagene som faktisk teller er helt idiotisk. Skal bytte med en gang.

Svar fra ice
06.06.2019 13.58
Hei, Ole

Så leit å høre at du opplevde problemer med Mobilt Bredbånd, i påsken.
Det stemmer at hastigheten avhenger av dekningsforhold, frekvenstype, signalstyrke, avstand til sender, tid på døgnet og hvor mange som er koblet til basestasjonen.

Dersom problemet fortsatt vedvarer, så ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til "bytt.no@ice.no". Da skal vi få undersøkt saken nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
ice har totalt 2164 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR