Meny

ice omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 36 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
ice

"Selektive hastigheter"

Omtale om ice skrevet av Alex for 22.07.2019 10.41

ice har totalt 2575 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Selektive hastigheter"

Hadde komplett mobil og har aldri vært mer fornøyd med et mobilabonnement. Dessverre ble det kjøpt opp av ice som ikke er klare for markedet sånn jeg har opplevd det. Den mest merkbare problemstillingen jeg har kommet over er hvordan hastigheten dropper drastisk når jeg åpner visse apper. Droppet er slik at jeg for alle praktiske formål må sitte på wi-fi for å åpne disse. Eksempler er: 9gag og Tinder som ofte er on-the-go apper. Merk! Dekningen har jeg ikke opplevd problemer med.

Svar fra ice
26.07.2019 10.20
Hei Alex,

Så leit å høre at du har opplevd problemer med hastigheten. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne at du fortsatt skal kunne bruke 9gag og Tinder, når du er på farten, så send oss gjerne en e-post til bytt.no@ice.no, med fullt navn og telefonnummer. Da skal vi få undersøkt saken nærmere.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bytt.no
"Selektive hastigheter" skrev Alex om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Alex og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"

Dårlig dekning med en gang man er utenfor sentrum, mobildata funker ikke, får ikke sendt sms etter omstart av mobilen (dette skjer konsekvent, hver eneste gang jeg har vært nødt til å skru av og på mobilen, så får jeg ikke til å sende meldinger på flere timer).

Svar fra ice
26.07.2019 10.19
Hei Oda,

Dette hørtes ikke helt bra ut. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn og telefonnummer, så skal vi ta en nærmere titt på saken.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, uforståelig informasjon om utland"

Dårlig dekning, men funker med roaming. Billig. Får nesten aldri MMS. Umulig å finne pris på MMS til EU på siden med info om priser til utland. Slikt får meg til å bli veldig sur. Ligner på forsøk på å lure oss. Fikk veldig høy regning etter tur til Tanzania, uten å ha brukt mobildata eller MMS. Skjønner ikke hvorfor...

Svar fra ice
26.07.2019 10.19
Hei Kålå,

Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen, og MMS. Når det kommer til MMS til EU, så har vi desverre ingen avtale på MMS til utlandske mobilnummer. Dette er derfor ikke tilgjengelig. Jeg beklager.

Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no, med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken nærmere.

Ha en fin dag!

Mvh. Julia
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt dødt i Scotland"

I Aberdeen område fungerer hverken telefon eller mobildata/roaming! Akter å endre mobiloperatør ved hjemkomsten!

Svar fra ice
27.07.2019 23.10
Hei Marta K,

Så leit å høre at du opplever manglende tjeneste, i utlandet. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no, med fullt navn og telefonnummer, eller ta kontakt med vår kundeservice for øyeblikkelig hjelp.

Du kan ringe oss på 21 00 00 00, eller ta kontakt med oss på Facebook (https://www.facebook.com/icenorge/).

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Uærlig"

Jeg er i utlandet, og er veldig takknemlig for at jeg byttet fra ice til Netcom. Jeg forlot ICE den 11.07 eller omkring den datoen, og de krever at jeg betaler for hele måneden, uten at jeg får brukt resten av pakken jeg har igjen hos dem. Det eneste de sier er at jeg må betale det. Jeg føler meg veldig dårlig behandlet etter over 1 år hos dem. Jeg kommer aldri tilbake til ICE, og vil heller ikke anbefale dem til noen! Tvert imot, jeg vil advare folk mot dette selskapet.

Svar fra ice
27.07.2019 23.10
Hei Marcela,

Så leit å høre at du har forlatt oss. Det stemmer at, i henhold til våre vilkår, så blir kunden fakturert ut inneværende måned, ved en oppsigelse. Det er likevel leit å høre at du har blitt dårlig behandlet av oss. Slik skal det naturligvis ikke være.

Send oss gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med ditt telefonnummer, fullt navn og en beskrivelse av hva som har skjedd.

Ha en fin dag!

Mvh. Julia
ice.no
ice har totalt 2575 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR