Meny

ice omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
ice

"Billigste av alle"

Omtale om ice skrevet av Rasmus for 29.07.2021 10:45

ice har totalt 2775 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Billigste av alle"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting slår data frihet hos ice og er definitivt billigst av alle når det kommer til ubegrenset data. Dekningen er også bra. Det eneste som trekker ned er hastigheten 10 mbps, som er nok til å se film og gjøre alt man vil på nett, men om man vil laste ned en film er dette altfor treigt. Så det er noe du må vurdere før du bytter. Er ikke vits med 5G når hastigheten blir strupet så kraftig. Skulle ønske ICE kunne iallefall øke den til 50.

Svar fra ice
03.08.2021 14:21
Hei, Rasmus Veldig hyggelig med en god tilbakemelding. Hastigheten med et datafrihet abonnement er satt til 10 Mbit/s imens et abonnement uten datafrihet kan forvente en teoretisk snitthastighet opptil 100 Mbit/s med fri fart. Vi får håpe at datafrihet øker med hastighet i fremtiden. Ønsker deg en god helg :) Mvh. Ken ice.no
Bytt.no
"Billigste av alle" skrev Rasmus om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Rasmus og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Håkon B
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ubehagelig telefoneselger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selger ringer på telefon og setter i gang oveføringsprosessen uten godkjennelse. Tilbyr "billigere" abonnement til student, men tilbyr samme pris som annonseres på nettside. Selger tilbys å ringe tilbake om en uke for å diskutere bytte, men påstår at en ikke kan vente med et slik "tilbud" som han tilbyr, til tross for samme pris annonsert på nett. Blir hørtbart irritert, kort og uhøflig i tiltale når han bes vente, og oppleves som grensende til uforskammet. Bra: Presenterer seg selv Har ikke prøvd ICE som leverandør, men sikkert bra Dårlig: Utålmodig, uhøflig, delvis uærlig, nedlatende og pushende selger

Svar fra ice
27.07.2021 12:53
Hei, Håkon! Veldig synd å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med en av selgerne våre. Vi ønsker å beklage så mye for opplevelsen du har hatt, og vi skal ta med tilbakemeldingen videre, slik at de blir gjort oppmerksom på dette. Takk for tilbakemeldingen din! God sommer 🌞 Mvh. Kristine ice.no
Lars M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd 😁"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjempefornøyd 😁 Har flere abonnement nummer. Mobil og Mobil bredbånd.

Svar fra ice
25.07.2021 20:50
Hei, Lars Dette var hyggelig lesning! Det gleder meg at du er så fornøyd 😊 God sommer 🌞 Mvh. Tina ice.no
Morten A
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"VELDIG Lav hastighet på ICE+"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som kort står i router på fast sted med god dekning. Det går allikevel VELDIG tregt til tider. Enkelte ganger så tregt at speedometer test ikke virker. Har 1000 GB, men hva hjelper det når det ikke kan brukes. Fungerer bra til streaming deler av året, men svært dårlig nå på sommeren. Var fornøyd frem til juli, men nå angrer jeg på at jeg ikke byttet før sommeren.

Svar fra ice
25.07.2021 20:48
Hei, Morten Har du forsøkt en enkel omstart? Send meg gjerne en e-post til [email protected] hvor du oppgir fullt navn og nummer så kan jeg ta en nærmere kikk på dette. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeopplevelse"
2 syns denne omtalen er nyttig

På min tidligere omtale skrev jeg at det var 1mnd igjen av bindingstiden, men det var faktisk mindre, bare 17 dager igjen. Kundeservice påstår at de har ringt meg for å opplyse om at jeg hadde bindingstid litt til. Dette kan jeg ikke huske at har skjedd. Denne informasjonen har jeg ikke fått klart og tydelig. Hadde jeg visst at jeg måtte betale 3000 kr fordi det var igjen 17 dager av bindingstiden hadde jeg selvfølgelig ringt det andre selskapet og bedt om utsettelse. Ice sin kundeservice påstår at jeg aldri har klaget på dekningen. Men i løpet av de 23 mnd og 13 dagene jeg har vært kunde så har de selv ringt meg og spurt om jeg har vært fornøyd. "Nei, ikke med dekningen, " har jeg svart. Så det er rart at dette ikke har blitt registrert.

Svar fra ice
25.07.2021 20:48
Hei, Susanne Dette ønsker jeg at vi ser nærmere på! Send meg en e-post på [email protected] hvor du oppgir navn og nummer det gjelder. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
ice har totalt 2775 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR