ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjøpte ICE-abonnement spesielt for bruk på hytta, hvor det i flg dekningkartet var en svak dekning. Beskjeden når jeg logger inn på en internett er ofte: "Du er ikke koblet til internett". Forsøkte også abonnementet Data frihet, hvor jeg i flg annonsen var sikret opptil 100 Gb datamengder uten ekstra kostnader. Bare bløff og lureri!
Hei Kyrre, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit at du oppfatter dette som bløff og lureri. :-( Data Frihet inkludere 1000 GB og kan brukes i vårt eget nett, ice+. Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har vært veldig tilfreds med Ice - det har aldri vært noe krøll. Nå imidlertid, går prisen på 1GB abonnement opp i april fra 129 til 149... Jeg bruker sjelden så mye som 1GB/mnd - skjer bare hvis jeg er i utlandet. Så da synes jeg prisen blir for høy.
Hei Tove, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
You pay for no service. Sim ordered did not arrive for a month, but you still have to pay for subscription because you order it online and you are already in the system from order date. Made 3-4 contacts with customer service without any success. Very irritating.
Hello Sara, Thank you for your inquiry! I'm so sorry to hear that you did not receive the SIM-card on time. :-( I would like to investigate this case further. Feel free to send me an email to [email protected] with your full name, the telephone number\customer number and a description of the problems you have experienced. :-) Have a nice day! Kind regards, Cecilie ice.no
Trådløst nettverk fra ice er ubrukelig. Når man forsøker å lese Aftenposten e-avis, får man lastet ned de to første sidene, og så stopper det helt opp. Derfor bruker jeg delt nettverk på mobilen i stedet. Da lastes e-avisen ned på laptopen i løpet av få sekund.
Hei May, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du opplever problemer med hastigheten. :-( Jeg ønsker å undersøke saken nærmere. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg tror at det er bare et Ice som har abonnement der du betaler 90 kr. mnd. og da kan du ringe fra Norge til eu for 3000 minutter. Bruker du ikke eu avtalen en måned betaler du bare kr. 10.-
Hei Odd S, Tusen takk for din henvendelse! Det stemmer at vi har en utlandspakke som heter "Ring til EU". Denne pakken koster 99 kroner i måneden, der hvor du får 3 000 ringeminutter og SMS. :-) Dersom pakken ikke er i bruk, blir du kun belastet 10 kroner. Det er flott å høre at du er fornøyd med "Ring til EU"-pakken. :-D Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Hvis man er på reise i nord Norge og i utlandet detter det ut hele tiden. Er det flere som har problemer med Ice mobilnett? Det er jo en katastrofe å ha så dårlig mobilnett i 2019.... Aldri mer Ice!!!
Hei Valentina, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning med ditt abonnement! :-( I noen tilfeller kan de korrekte innstillingene på telefonen "hoppe ut", når man reiser utenlands. Da må disse innstillingene legges inn manuelt. Dette har vi en fin og enkel instruks for! Igjen - det er bare i noen tilfeller. :-) Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Det er dårlig dekning, og detter ut veldig ofte.. noen andre ganger må jeg slå av og på ruteren. Dette har skjedd veldig ofte. Er sånn 2-3 ganger i uka.
Hei Nikolai S, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig beklagelig at du må ta en omstart på routeren, så ofte. :-( Slik skal det selvsagt ikke være! Jeg ønsker å undersøke saken nærmere. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no