Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Sms- meldinger

Omtale av  Leonora D

Jeg sender sms men mottaker får ikke sms-jeg sender, Dette har foregått siden torsdag morgen, har ringt Ice flere ganger men til ingen nytte

Svar fra ice
01.12.2021 10:52

Hei, Leonora Slik skal det selvfølgelig ikke være og beklager for at du ikke har fått den hjelpen du trenger. Jeg ønsker veldig gjerne at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved ditt navn og telefonnummer, og gjerne en forklaring på problemet du opplever, så vi kan kontakte deg og finne ut av dette. Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bare ligg unna ice!

Omtale av  Marius

ice er faktisk veldig useriøse. Jeg må bare skrive det rett ut slik det er altså. Det er noen par mnd siden nå hvor jeg sendte en e-post til ice angående noen faktura som hadde gått til inkasso. Tror du jeg noen gang fikk svar i fra ice? Nei, kundeservice er totalt borte hos ice noe som er veldig kritikk verdig spør du meg. Jeg må si meg skuffet over ice hvordan de behandler sine kunder. Jeg ber folk ligge langt unna ice det er noe av det mest useriøse mobilselskapet i Norge. Greit at jeg ikke var kunde hos ice lengre da jeg fikk inkassosakene fra ice, men det går faktisk ann å gi kundeservice. Jeg kommer aldri til å bli kunde hos ice igjen så lenge jeg lever på denne jord <3 hilsen en jævli misfornøyd kunde. Visma sin kundeservice var ikke noe bedre, men det trenger jeg ikke ta opp på deres her, men sakene løste seg etter mye om og men. Jeg elsker at både inkassoselskapet som ice bruker og ice har ansatte som gir faen i kundeservice. Tjener vel penger for å sitte på ræva foran en pc og ikke gjøre en dritt.

Svar fra ice
26.11.2021 14:19

Hei, Marius Så synd å lese at du aldri fikk noe svar på henvendelsen din! 😔 Vi behandler alle mail vi får og svarer de fortløpende, med en behandlingstid på 1-2 virkedager. Men det kan dessverre skje at noen mailer aldri kommer frem til oss av forskjellige årsaker. Det kan f.eks ha vært en skrivefeil i e-postadressen, feil ved utsending, systemfeil, osv. Når man sender oss en e-post, får man ett automatisk svar tilbake med ett saksnummer, som viser at vi har mottatt e-posten man har sendt. Dette også for at vi enklere kan finne frem dersom du skulle ta kontakt ang. den bestemte saken, eller for å tilføye mer informasjon. Det er derfor fint om du kan sende oss en e-post til [email protected] med mobilnummeret det gjelder, samt saksnummer på e-posten du sendte den gangen, slik at vi kan prøve å finne årsak til hvorfor du aldri mottok svar på denne. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

Meget fornøyd. (249,- for 10GB + 1000GB for 99,-)

Omtale av  Knut

Får 1TB for kr 99,- ekstra pr. mnd. Bra dekning i store deler av Trøndelag som er testet.

Svar fra ice
25.11.2021 13:24

Hei, Knut! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Det stemmer, hos oss får du tilleggstjenesten Data Frihet med 1000GB til kr. 99,- ekstra per mnd. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

Godt fornøyd

Omtale av  Alf A. P

Har hat ice i mange år, kona og ungene også, i løpet av denne tiden har det fungert som forventet og dekningen i området har blitt gradvis bedre, må nevne at dekningen til de "store" har vært på samme nivå så ikke noe og utsette der. Enkelte plasser (samme sted) hender det samtalen bryter når en kjører bil. Jeg har aldri opplevd og bli oppringt fra selgere til ice, har fiber bredbånd fra en av Norges største leverandører som helle tiden ringer og spør om jeg ikke skal bytte til deres fantastiske mobilabonemang. Setter veldig pris på at ice ikke har sunket så dypt og respekterer meg som forbruker.

Svar fra ice
22.11.2021 15:21

Hei, Alf A. Det er fantastisk å høre at du har vært fornøyd som ice kunde i alle disse årene!😁 Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din, og ikke minst for at vi er så heldig som får ha seg som kunde! 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

Dårlig dekning

Omtale av  Alfred

Operatøren drive å hoper på telia sitt dekning, sellom at i området er ice+ dekning. Ringte til kundeservice å klaget fikk svar at det går ikke an velge fast operatør. Det 1000 Gb er ubrukelig rett og slett. Har byttet til chilli allerede. Aldri mer ice

Svar fra ice
22.11.2021 15:21

Hei, Alfred Veldig synd du har opplevd problemer med Data Frihet. Vårt eget nett (ice+) er det foretrukne nettet og telefonen skal derfor velge dette nettet i alle områder hvor dette er tilgjengelig. Men noen ganger kan dessverre telefonen tulle og hoppe over på Telias nett selvom ice+ skal være tilgjengelig. I disse tilfellene kan man "låse" nettet på telefonen til ice+. Om du sender oss en epost med fult navn og mobilnummeret dette gjelder, til [email protected], så kan vi sjekke om du skal ha ice+ tilgjengelig i området du oppholder deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ren lureri! Hold dere unna!

Omtale av  Arian T

Fikk tilbud på fribruk data, men ble ikke informert om at det er kun ice+ områder som har tilgang på 1000gb. Dette ble jeg ikke informert om av selger! Fikk melding om at jeg har kun 3 gb igjen, gikk noe sekunder Fikk jeg melding igjen og finn beskjed om at det er 1 gb igjen og gikkå noen sekunder fikk jeg beskjed om at jeg hat brukt opp (surfet ikke på nettet). Spørsmålet er hvordan det er mulig å bruke 3gb på noen få sekunder! Det dere driver med er ren LUEREI og SKAM dere virkelig! Det dere driver med er ikke greit!

Svar fra ice
19.11.2021 09:10

Hei, Arian Veldig leit å høre at det ble unnlatt å fortelle deg om at Data Frihet kun kan benyttes i vårt eget nettverk. Det er tilgjengelig i områder hvor vi har bygd ut nettet vårt, som igjen betyr kun i Norge. Her kan du lese mer om Data Frihet: https://www.ice.no/produkt/data-frihet/ Jeg tar gjerne en kikk på abonnementet ditt for å se om det er noe vi kan gjøre for deg i dette tilfellet. Send meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og mobilnummeret ditt. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no

Pen fasade men dårlig teknisk løsning

Omtale av  Vladimir

Litt om min historie, er kunde for ca 4 måned nå, før skiftet til data frihet undersøkt om dekning i mitt området, frekvenser, om dekning er stabilt nok, jeg bor ganske sentralt på Flesland, fikk svaret at alt skal fungere som den skal. Etter tre måned og kanskje 15 ganger jeg har ringt i ice sin kundestøtte jeg kan si bare enn ting, ICE forstår ikke selv hva de selger ofte heilt inkompetente teknisk kundebehandling, jeg forsøkt selv å benytte tre forskjellige sim kort også brukte sim i to forskjellige enheter med samme resultat, enheten mister koblingen med ICE+ sin ruter og bruker i den tid den vanlige data gjennom Telia sin nettverk, når 10gb som jeg bruker på vanlig data er brukt opp får du kjempe ustabilt nettverk som kobles av hver 6min og MÅ kobles tilbake manuelt gjennom nettverket valg, den passer ikke hvis du velger ice data frihet som hotspot hjemme for å bruke kontent med barn, se serier og filmer. Kundeservice har ikke nokken løsning på dette utenom å fylle opp vanlig data med nokken få ekstra gb som er bare midlertidig løsning. Hver eneste gang jeg har ringt de prøver å peke fingeren på min telefon og innstillinger på den og bare en av ti i kunde konsulent er jeg snakket med forklart at det er 800mhz koblingen og hvis den mister kontakten da bruker den vanlig data de 6min den er frakoblet fra ice+ nettverk og verste tid er i kveldene når flere brukere er i systemet og data kapasitet på ice+ nettverket er for høyt. Med en gang du brukte opp sin vanlige data, systemet ser deg som "BRUKTE OPP DATA BRUKEREN" og gir deg meget lavt prioritet i systemet. Jeg generelt er meget misfornøyd med den løsningen og ice som selger den. Håper det blir bruk for de som er allerede kunder eller vil være kunder hos ICE.

Svar fra ice
17.11.2021 12:32

Hei, Vladimir Dette var ikke noe gøy å lese! Jeg beklager så mye for problemene du har opplevd, og ønsker gjerne undersøke saken for deg. Våre kundebehandlere gjør alt for å yte god service hver dag, så dette syns jeg ser merkelig ut.. Jeg trenger litt mer informasjon fra deg, så jeg ber deg om å sende meg en mail til [email protected] med nummer, navn og en kort forklaring av problemet, slik at jeg kan finne en løsning for deg :-) Jeg ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR