ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde problem med ice tjenester I Spania men hadde samtaler med servicesenteret. De prøvde så godt dekunne å hjelpe meg. Dessverre fikk eg ikke dekning. Kom tilbake å ga beskjed til dem, fikk eg overasket at eg skrulle få kompensasjon som litt mer enn en månedsavgift. Veldig fornøyd med Ice og anbefale!
Hei Anonym, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Rask tilbakemelding, god forståelse av problemet, ønske om løsning og rask behandling og handling.
Bruker Ice.no til forskjellige firma. Kundeservice er alltid topp. Ved siste bestilling har fått problemet med leveranse men ordnet det på en grei måte
Hei Natalia, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med servicen. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg er kunde om 5 måneder. Og jeg har dårlig 4g dekning. Jeg prøvde å ringe til ice for å høre hva er problemet eneste ting som de sier at jeg må bytte til en høyere abonnement for å få god service. Jeg anbefaler ikke.
Hei Rechid, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Positive og rask hjelp👍 Hyggelig tone og litt humor👏 Rask tilbakemelding!
Tidligere hadde jeg Telenor både for meg selv og min datter. (1GB og 5GB) Brukte sjeldent opp min 1 GB, og hadde faktisk rollover flere mnd'er. så bytta jeg begge mobilabonnementene til Ice. De første mnd'ene fungerte det greit, og vi hadde likt forbruk som ved Telenor abonnementet, men plutselig ble vi tomme for mobildata halvveis i mnd. Har snakket med i kundeservice 2 ganger, men det var lite de kunne gjøre. Jeg sjekket forbruket på min tlf. og 90% av mobildata var brukt opp på de 15 første dagene i mnd. på Snapchat. Ikke vet jeg hva som er endret, men nå bytter jeg tilbake til Telenor så får vi se om det fungere bedre.
Hei Steinar, Takk for din tilbakemelding. Jeg ønsker bare å nevne at vi kun belaster kundene våre etter bruk. Så det er ikke mulig at vi belaster kundene våre for mer mobildata en det de faktisk har brukt. Jeg ønsker bare å nevne at det kan skyldes bakgrunns oppdatering eller oppgradering til ny telefon til ditt uforventet høyre bruk av mobildata. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
i mostly like the range of prizes which Ice is offering plus very good customer service to help existing customers in any regards (personal experience). I just did chat on facebook with **** on facebook and he was a great help to me. Thanks
Hi Massoud M, Thank you very much for a nice feedback. It is good to hear that you are happy! Have a great day! BR Carl-Fredrik ice.no