En butikkselger på Power Lillegrensen i Oslo overtalte meg til bytte mobilabonnemtent fra Talkmore til ICE da jeg skulle kjøpe mobil, før jeg aksepterte tilbudet spurte jeg først om den skulle være like bra god dekning som Talkmore/telenor dekning Jeg ble fortalt av selgeren at ICE kjøpte dekningen fra Telenor og fikk meg til å tro på det og lovet meg å få en god dekning Innen ca ei uke da jeg byttet nytt sim kort fra ICE opplevde jeg enda verre og helt mottsatt Jeg bor i en leilighet under etasje og får lavt konstant kun 1-2 bar signal/ dårlig dekning, hvergang skal ringe ut eller svar på anrop den detter ut , enten ikke kunne høre meg godt eller durer under samtalen, må alltid gå ut fra huset får få det litt bedre Samme gjelder når jeg på jobb/ kontoret , jeg ventet på en veldig vikig telefonsamtale fra legen min, de kunne ikke nåd meg og mistet legetimen min så dette problemet har også påvirket helsen min Har snakket med en selger fra ICE butikken og spurte hjelp om tekniskløsning, og har selv feilsøkt og testet nøye med mobitelefonen min, sjekket nettverk stillinger med 4G/ 5G signal fant ingen maskingvarerproblemer Rett og slett går jeg tilbake til Talkmore som jeg har vært fornøyd med og hatt null problemer i ca 15 år og ønsker å benytte angretten med 14 dagerstid og håper ikke det skal være krav på bruddgebyr med 1500,- dette er fryktlig kjedelig :(

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Jan og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
De lover i hytt å pine. De legger inn adresse du ikke bor på. De legger inn mail adresse som ikke er din. De tar betalt for flere nr som du ikke engang har. Appen er bra.

Blitt lovet bedre dekning, det har de absolutt ikke holdt. Har pr dags dato mye dårligere dekning enn jeg noen gang har hatt.

Tom for data.. ingen beskjed at d e tomt.. Telenor gir beskjed. I morgon skal eg ha nett basert kurs hos ho eg e hos (tanja).. godt eg har Telenor. Dei ordne tingene. Skal få Tanja og alle eg kjenne om å bøykotta ice.

Dårlig dekning. Dårlig info om ny side og gml side som ikke gir info om forbruk. Et tvers gjennom sleipt selskap de fakturerer en måned før leveransen starter og forfall er a 14 dgr før leveransen starter. Noe tull hele tiden. Idiotisk info.sleipe oppringinger fra folk som vil gi deg nytt tilbud ettersom du «har opparbeidet deg en stor rabatt» En rabatt du heller ikke mottar. Bare triksing og fusking hele tiden.
