Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lovet, like bra som Talkmore/Telenordekning

Omtale av  Jan

En butikkselger på Power Lillegrensen i Oslo overtalte meg til bytte mobilabonnemtent fra Talkmore til ICE da jeg skulle kjøpe mobil, før jeg aksepterte tilbudet spurte jeg først om den skulle være like bra god dekning som Talkmore/telenor dekning Jeg ble fortalt av selgeren at ICE kjøpte dekningen fra Telenor og fikk meg til å tro på det og lovet meg å få en god dekning Innen ca ei uke da jeg byttet nytt sim kort fra ICE opplevde jeg enda verre og helt mottsatt Jeg bor i en leilighet under etasje og får lavt konstant kun 1-2 bar signal/ dårlig dekning, hvergang skal ringe ut eller svar på anrop den detter ut , enten ikke kunne høre meg godt eller durer under samtalen, må alltid gå ut fra huset får få det litt bedre Samme gjelder når jeg på jobb/ kontoret , jeg ventet på en veldig vikig telefonsamtale fra legen min, de kunne ikke nåd meg og mistet legetimen min så dette problemet har også påvirket helsen min Har snakket med en selger fra ICE butikken og spurte hjelp om tekniskløsning, og har selv feilsøkt og testet nøye med mobitelefonen min, sjekket nettverk stillinger med 4G/ 5G signal fant ingen maskingvarerproblemer Rett og slett går jeg tilbake til Talkmore som jeg har vært fornøyd med og hatt null problemer i ca 15 år og ønsker å benytte angretten med 14 dagerstid og håper ikke det skal være krav på bruddgebyr med 1500,- dette er fryktlig kjedelig :(

Svar fra ice
16.12.2020 09:29

Hei, Jan Det er veldig leit å lese om problemene du opplever. Det stemmer ikke at vi leier nett fra Telenor. Vi leier nett fra Telia, i tillegg til å tilby egen 4G-dekning. Jeg forstår at du har store problemer med tale-kvaliteten din. Jeg ønsker at du skal ta kontakt med oss på [email protected]. Legg ved hele navnet ditt, telefonnummeret ditt, og et kort beskrivelse av problemet du opplever. Du kan også henvise til dette innlegget, om det er lettere. Jeg håper jeg hører fra deg. Mvh. Michelle ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna

Omtale av  Frustrert

De lover i hytt å pine. De legger inn adresse du ikke bor på. De legger inn mail adresse som ikke er din. De tar betalt for flere nr som du ikke engang har. Appen er bra.

Svar fra ice
16.12.2020 08:24

Hei, Frustert Jeg beklager så mye for sent svar. Dette er noe vi absolutt må se nærmere på. Her vil jeg at du skal sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt, navnet ditt og en beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Eleneig

Omtale av  Anja

Blitt lovet bedre dekning, det har de absolutt ikke holdt. Har pr dags dato mye dårligere dekning enn jeg noen gang har hatt.

Svar fra ice
15.12.2020 15:54

Hei, Anja Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du ikke har god dekning. Dette er absolutt noe jeg vil se nærmere på for deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Legg ved navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, adressen din og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Kvifor gidda.... Telenor e dyrare.. men 100 gangar bedre

Omtale av  Anders

Tom for data.. ingen beskjed at d e tomt.. Telenor gir beskjed. I morgon skal eg ha nett basert kurs hos ho eg e hos (tanja).. godt eg har Telenor. Dei ordne tingene. Skal få Tanja og alle eg kjenne om å bøykotta ice.

Svar fra ice
15.12.2020 12:24

Hei, Anders Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du ikke har fått noe varsel om at dataen din er oppbrukt. Vi skal sende deg en SMS når 80% og 100% av dataen din er oppbrukt. Siden noe virker å være galt i akkurat din sak, anbefaler jeg at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved navnet ditt, telefonnummeret eller kundenummeret ditt, og en kort beskrivelse av hva saken gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Dårlig forbindelse. Dårlig gml side som ikke lenger gir info om forbruk

Omtale av  Ole

Dårlig dekning. Dårlig info om ny side og gml side som ikke gir info om forbruk. Et tvers gjennom sleipt selskap de fakturerer en måned før leveransen starter og forfall er a 14 dgr før leveransen starter. Noe tull hele tiden. Idiotisk info.sleipe oppringinger fra folk som vil gi deg nytt tilbud ettersom du «har opparbeidet deg en stor rabatt» En rabatt du heller ikke mottar. Bare triksing og fusking hele tiden.

Svar fra ice
15.12.2020 10:40

Hei, Ole Jeg beklager så mye for sent svar. Om du ikke ser forbruket ditt på Min Side, er det selvfølgelig noe vi ønsker å finne ut av for deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Legg ved navnet ditt, kundenummeret ditt, og en beskrivelse av hva som er feil. Om du også har takket ja til en rabatt du ikke har fått, ønsker jeg også at du skriver om dette i e-posten du sender til oss. Du skal selvfølgelig få den rabatten vi har lovet å gi deg. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra operatør

Omtale av  Kjell R. F

Sist gang var jeg ikke fornøyd med kundeservice da appen sluttet å virke, men det kom seg igjen etter to dager. Siden har alt virket. Nå har jeg vært i kontakt med kundeservice igjen for å endre abonnement. Nå fikk jeg den hjelpen jeg trengte og det ble akkurat som avtalt. Abonnementene og prisene er utmerket. Det er ikke alle plasser det er like god dekning, men det kommer seg. Jeg opplever nettet som ikke så raskt, men stabilt. Jeg vurderte å bytte operatør, men det gjør jeg ikke nå lengre.

Svar fra ice
15.12.2020 09:10

Hei, Kjell R. F Jeg beklager så mye for sent svar. Så godt å lese at problemene med Min Side løste seg etter 2 dager, og at du ikke har hatt problemer siden. :) Jeg er også veldig glad for å lese at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Dekningsmessig, kan jeg si at vi bygger ut dekningen vår hele tiden, og den vil bare bli bedre og bedre med tiden. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Bare dritt!

Omtale av  Ninette

Heeeelt forferdelig! Nettet er ekstremt dårlig, kundeservicen er helt forferdelig, mer uhøflig og inkompetent kundeservice skal man lete lenge etter. Jeg byttet til Ice i april, nettet funket dårlig og eneste løsningen på det var å betale mer for en løsning som da skulle vise seg å ikke funke for å så bli tilbudt en annen løsning som selvfølgelig skulle resultere i enda mer kostnad. Bare tull med faktura i tillegg. Når jeg da tok kontakt med kundeservice snakket jeg med forskjellige ansatte som sa forskjellige ting og hver gang så hadde «den du snakket med tidligere sagt og gjort feil». Er du juridisk eier og noen andre er bruker av abonnementet så kan du bare glemme at du får noe info om endringer. Jeg anbefaler ikke ice til noen.

Svar fra ice
15.12.2020 09:07

Hei, Ninette Jeg beklager så mye for sent svar. Så leit å lese at du er misfornøyd med dekningen og kundeservice hos oss. Det er dessverre litt lite informasjon her, så det er vanskelig å gi deg et konkret svar tilbake. Jeg anbefaler at du kontakter oss på [email protected]. Send med navnet ditt, telefonnummeret det gjelder og mer informasjon om hva saken gjelder, så undersøker vi dette nærmere. Om du er juridisk eier av et abonnement, kan du selvfølgelig få informasjon om hvilke endringer som er gjort på et abonnement. Du kan også det, om du er registrert som bruker av et abonnement. Det du ikke kan få som juridisk eier, hvor noen andre er oppført som bruker, er detaljert forbruk. Dette er informasjon kun bruker kan få, på grunn av personvern. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh. Michelle ice.no

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR