Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Unilkt tilbud til deg på ny Samsung-t

Omtale av  Gerd H

Kjøpte meg ny telefon for ca en måned siden. Etter anbefaling av ekspeditør, gikk jeg over fra Telenor til Ice, da dette skulle være billigere. Etter et par uker fikk jeg e-post fra ICE hvor det ble hevdet at min telefon dessverre ikke støtter 4G-tale og at jeg ikke kan ringe over 4G-nettet. Jeg får da tilbud om å kjøpe en Samsung Galaxy A20 til kr 990+ abonnement minimum 2GB, med binning på 12 mnd. Jeg sendte e-post for å spørre hvordan de visste hvilken telefon jeg har, og om de kunne svare på hva slags telefon jeg eide. Fikk ikke svar på henvendelsen. (Jeg ahr en mye bedre telefon enn den jeg ble tilbudt) . Ringte kundeservice i dag og stlte de samme spørsmålene som i e-posten. Måtte spørre et par ganger. Personen jeg snakket med avbrøt og sa at jeg ikke kunne bruke den tonen der (jeg snakket rolig og behersket), så la han på røret. Jeg er sterkt imot villedende og falsk markedsføring, og blir nok ikke lenge kunder her. Ser også at firmaet ikke svarer på negativ respons, dvs. kundene blir ikke tatt på alvor.

Svar fra ice
23.10.2020 12:18

Hei, Gerd Jeg vet dessverre ikke hvilken telefon du har i dag. Du kan se hvilke telefoner som har støtte for 4G-tale hos oss her: https://www.ice.no/produkt/4g-tale/. Dersom telefonen du har kjøpt ligger på denne listen, må jeg bare beklage for at du har mottatt en e-post som sier noe annet fra oss. Det er også å beklage opplevelsen du hadde med oss på telefon. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig dekning..

Omtale av  Pål

Kjøpte ekstra antenne fra ice, likevel blei det ikke bra dekning. Men fikk levert tilbake den. Så nå er jeg låst i abonnement med hastighet som ikke kan laste filmer en gang.

Svar fra ice
13.10.2020 14:27

Hei, Pål Så leit å lese at antennen ikke var til hjelp. Jeg forstår dette omhandler et mobilt bredbånd. Jeg anbefaler at du sender meg en e-post, så jeg får tatt en nærmere titt på saken din. Send e-posten til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle

Feil fakturering og dårlig service

Omtale av  Eirik W

Et firma som absolutt ikke forstår seg på kundeservice. Medarbeidere som har dårlig kunnskap. At Ice i tillegg stadig overfakturerer og sender ut feil fakturaer gjør ikke saken bedre. Hold dere unna hvis du ønsker å slippe masse fremtidige problemer.

Svar fra ice
13.10.2020 08:36

Hei, Eirik W Jeg synes det er leit å lese at du har hatt en såpass dårlig opplevelse hos oss. Jeg beklager så mye for det. Vi har vunnet kundeserviceprisen nå igjen, og jeg tenker jo at det må være noe vi gjør riktig. Ellers er det vanskelig å svare på dine andre punkter, da jeg ikke vet hva saken din dreier seg om. Jeg tar gjerne en titt på saken din, om du ønsker det. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva det er som er feil, så ser jeg nærmere på det for deg. Ha en fin dag! Mvh. Michelle

Elendig dekning og lokketilbud

Omtale av  Frida

Mobilnettet er ikke eksisterende. De har lokketilbud hvor ting virker ok, med en gang du blir betalende kunde får du se hvordan det egentlig er.

Svar fra ice
13.10.2020 08:34

Hei, Frida Jeg synes det er leit å lese at du opplever dårlig dekning. Vi gir deg ikke bedre dekning i prøveperioden, for så å gi deg dårligere dekning etterpå. Det er ikke teknisk mulig for oss å få til, og hadde det vært det, hadde vi selvfølgelig ikke gjort det. Om dette er noe du ønsker jeg skal se nærmere på, må du gjerne sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva problemet er. Ha en riktig fin dag! Mvh. Michelle

Bra pris og bra dekning

Omtale av  Troy

God service, hadde et abonnement som kostet meg rundt 600 kr i mnd., nå betaler jeg kun 174! anbefaler på det sterkeste!

Svar fra ice
13.10.2020 08:29

Hei, Troy! :) Så godt å lese at du er fornøyd, og at du har fått en pris du er fornøyd med! 😁 Ha en riktig fin dag! Mvh. Michelle

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig dekning/forhold

Omtale av  Heidi

Ble fortalt at det var kjempe bra dekning her jeg bor. Umulig å føre en samtale i tlf. Bare skurrer og samtalen blir som oftest brutt. Dette var aldri noe problem med tidligere abb. Ice mener det er tlf min det er noe feil med. Har forsøkt simkort fra annet selskap og forholdene er knallgode igjen. Så at det er noe feil med tlf kan jeg ikke skjønne. Ser flere klager på dekning så kan nok si det gjelder meg og ikke tlf her også.

Svar fra ice
07.10.2020 17:01

Hei, Heidi Jeg ser du opplever store problemer med samtalekvaliteten din. Dette må vi ta tak i. Dessverre får jeg ikke hjulet deg med dette her, men jeg anbefaler at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle

De lover mer enn de holder.

Omtale av  Berit F

Selger mente jeg ikke trengte mer enn avtalt beløp, men plutselig var dataen min oppbrukt, og jeg ble anbefalt å kjøpe en GB til. Mener dette er å lure eldre mennesker som ikke har nok kunnskap om databruk.

Svar fra ice
07.10.2020 16:06

Hei, Berit Jeg synes det er leit å lese at du føler deg lurt. Det er ikke alltid så lett å treffe rett på hvilken datapakke det er som vil dekke behovet ditt. Vi forsøker alltid å stille de rette spørsmålene for å finne rett datamengde, men noen ganger blir det feil. Jeg beklager at vi ikke traff helt rett i ditt tilfelle. Jeg tar gjerne en titt på abonnementet ditt, om du ønsker det. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemet du opplever, så ser jeg på det for deg. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR