ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De svarer innen grei tid på Chat på Facebook, men avslutter alltid med å prøve å selge deg nytt abonnement med mer GB eller verve venner eller familie. Når man bytter fra dem og nummer overføres til ny operatør den 6. i mnd, så betaler man for hele måneden.... sykt kjedelig å måtte betale dobbelt uten å få noe ut over det.
Hei Anita, Grunnen til at vi tilbyr deg et produkt i slutten av en samtale på Facebook, er for å avdekke om det er noe mer du trenger, som kan gjøre kundeopplevelsen din hos oss enda bedre. Det er leit å høre dersom du oppfatter dette som noe negativt. :-( I henhold våre vilkår, så er det slik at kunden må betale ut inneværende måned ved en oppsigelse. Jeg håper dette var oppklarende! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Uansett problemet er servicefolkene veldig god og rask til å hjelpe. Selv folk med lite forståelse for denne moderne kommunikasjonen får dem med mye tålmodighet på rett vei.
Hei Frank D, Så hyggelig at du er fornøyd med vår kundeservice! :-D Våre kundebehandlere er helt fantastiske, og det er ikke uten grunn at vi vant prisen for Norges beste kundeservice i fjor! :-) Mvh. Julia ice.no
Ice mobilt bredbånd leverer 2-7 megabit hastighet midt i Trondheim sentrum. På kveldstid dupper ofte hastigheten ned i 1,5 mbps. Dette er ubrukelig til det aller meste. Ved kontakt med kundeservice er ICE mest opptatt av å sikre seg at de ikke har lovet noen hastighet noe sted foruten for mobiltelefoni.
Hei Knut S. L, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post med fullt navn, kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ble ringt opp og spurt om jeg ville delta på en undersøkelse for folk som bruker mye mobildata. Jeg sa jeg ikke hadde tid til å snakke da jeg var opptatt på jobb, og da la han bare på. Var for døve ører.
Hei Anne, Dette hørtes veldig merkelig ut. :-O Send meg en e-post med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ikke fornøyd med Ice's kundebehandling!!! Dem påstår at dem ikke har fått skriftlig melding noe som jeg kan bevise. Dem legger uansett skylden på meg! Dette er alt for dårlig Ice!!! Har/har hatt Telenor, NetCom/Telia, Tele2, Chess +++... Har aldri opplevd lignende før. Alle andre er interessert i at kunden er fornøyd! Det hele står i en regning i underkant av 150,- Ingen økonomiske problemer å betale den, men rett skal være rett!
Hei Jan R, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg ble oppringt av en sykt uforskammet selger som ikke tok nei for et nei. Han ga seg ikke og hver gang jeg sa nei, sa han bare at han ikke skjønte hvorfor jeg ikke bare byttet. Han sa bare han kunne gjøre alt uten å gi meg noe informasjon som jeg ba om at skulle bli sendt på mail. Det skjedde ikke og jeg fikk kun enda en samtale der han nektet å ta et nei for et nei. Han godtok heller ikke at jeg sa jeg var på jobb og kunne ikke snakke. Dette endte med at jeg sa nei og at jeg ikke kom til å bytte, etter ti andre forsøk, og fikk "da skjønner jeg ikke hvorfor du snakker med meg i det hele tatt, hadet!" tilbake. Her hadde jeg vært tålmodig og sagt flere ganger at jeg ikke var interessert uten at han ga seg.
Hei, Dette hørtes ikke helt bra ut. :-( Våre selgere skal naturligvis ikke oppføre seg på denne måten. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av situasjonen du opplevde, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Byttet til ICE. stor feiltagelse. Når vi fikk sim kort - to av de(jeg og min samboer) så fungerte ingen av de. Tidligere leverandør var kansellert og vi stod uten telefon. De sier vi må selv gå å kjøpe nye sim kort. Det måtte vi dagen etter. De er så "snille" de tilbakebetaler hva vi betalte for nye sim, men skulle likevel fakturere oss for dagen vi ikke hadde fungerende telefon. I tillegg informerer de meg om at jeg ikke kan få til-sendt logg av chat på e-post. Det er jo bare tull, for dagen etter kunne jeg nemlig få det. Jeg skal igjen bytte selskap. Angrer sårt på byttet. De nekter også å gi en kompensasjon fordi de mener det ikke er grunnlag for det.
Hei Trh, Dette hørtes ikke helt ut som en optimal start på kundeforholdet deres, nei! :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret/-numrene det gjelder, og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no