ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice er bais. Konstant dårlig internetthastighet og signaler. Jeg er lovet 10-15mB/s, men det siste året har hastigheten vært under 5mB/s (gjennomsnitt 1,2mB/s). Internettet detter ut hver eneste dag og må restartes minst hver 4-5time. Dårlig kundebehandling da Ice ikke er villig til å kompansere for det dårlige nettet iforhold til hva man ble lovet, i tillegg er jeg blitt bundet 1år med dette dårlige nettet. Dårlig mobildekning uansett hvor i Innlandet jeg befinner meg. Siste gang jeg bruker Ice, både som mobilabonnement og internett-leverandør. Ice er Bais!
Hei Ingvild, Så leit å høre at hastigheten ikke har vært optimal for deg. :-( Med Mobilt Bredbånd kan du forvente en hastighet mellom mellom 2 og 40 Mbit/s, med 4G. Med mobiltelefoni kan du forvente en hastighet mellom 60 og 256 Mbit/s, med også 4G. Jeg ønsker å undersøke saken din videre. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Mvh. Cecilie ice.no
Konkurransedykig pris, men dårlig kundeservice. De nekter å svare på enkle og generelle spørsmål uten ID-sjekk med tilhørende loggføring.
Hei Øyvind, Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. ID-sjekk er en del av rutinen vår og er kun for sikkerhetsmessige årsaker, ovenfor kundene våre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Forferdelig dårlig hastighet med mobilt bredbånd. Står at de skal ha full 4G dekning her hos oss, men det stemmer ikke. Kan være helt OK midt på dagen på hverdager, men på kvelder og i helger er det laaaaangt under akseptabelt nivå. Dvs under 1 Mbps på nedlasting. Styr unna den driten her. Håper dere i ice ser dette og kommer en tur på befaring.
Hei Adrian G, Så leit å høre at du opplever en dårlig hastighet med ditt Mobile Bredbånd. :-( Dekningskartet vårt er kun teoretisk, men du skal forvente hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s, med 4G. Jeg ønsker selvsagt å ta en titt på dekningen din. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Upålitelig mobilt bredbånd, hyppige problemer med mobildekning og tjenester. Innsalget var sterkt og jeg ble sugd inn. Angrer men det er umulig å komme seg ut uten syyyykt skyhøye bruddgebyrer. Det er ikke nedtrapping av bruddgebyret over tid. Jeg ble ikke informert om bruddgebyrene før avtaleinngåelse. Jeg fikk beskjed om at Ice tilbyr de samme tjenestene som jeg hadde før, dette stemmer ikke. Jeg får bl.a. ikke inn talebeskjeder på mobilen min, må ringe et nummer og gå gjennom irriterende meny hver gang jeg skal høre en melding. Jeg har henvendt meg til Ice.no, de vil ha dialogen vekk fra FaceBook og åpne foraer, men når men er i dialog med dem er de ikke villige til å løse noe som helst. Kundekontaktene har ikke myndighet til å gi noe, de må spørre sin leder, og man når aldri frem med noenting. Jeg føler meg lurt og maktesløs, føler at de gir blaffen i meg så lenge jeg betaler månedlig. Jeg prøver å holde roen mens jeg venter på at bindingstiden er over, og så: NEVER AGAIN!!! Mitt råd; finn en leverandør som i alle fall bryr seg LITT om sine betalende kunder, og om å ha en gjensidig god og langsiktig relasjon!
Hei Bundet-Kunde, Så leit høre at du har opplevd dette, med oss. :-( Jeg kan bekrefte at bruddgebyret forminskes for hver måned som går. Dette er nettopp grunnen til at det er angrerett i Norge på 14 dager. Hos oss, så har vi også 30 dagers åpent kjøp på Mobilt Bredbånd. Dersom det da viser seg at produktet ikke virker, eller at kunden er misfornøyd, så har de mulighet til å angre kjøpet innen den tid, og få pengene sine tilbake. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie
Pass på å lese ALLE vilkår hos ICE hvis du ikke vil bli lurt.. Jeg opplevde nesten akkurat det samme som Simon skriver (sitat under) i en annen vurdering her, bare at jeg byttet leverandør i den tro at abonnementet hos ICE ville bli sagt opp umiddelbart da jeg byttet operatør. Men det som skjer er at jeg får en faktura for en hel måned selv om jeg byttet abonnement den 04. i mnden. Ringer kundeservice og får beskjed om dette er helt riktig og at det står i vilkårene deres. Og de vet at folk ikke sitter å leser et stort dokument med masse juridisk tekst i en travel hverdag, man stoler på at man ikke blir lurt på en slik måte. Har aldri opplevd dette med noe annet telefonselskap, jeg er skikkelig skuffet. Ender nå opp med å betale 399,- for et abonnement jeg ikke kan bruke, vanligvis betaler man for de dagene abonnementet har vært aktivt. Ikke nok med det, i fjor skulle jeg ha et 30 dagers prøveabonnement på Aftenposten, dette gikk plutselig over i et vanlig abonnement hvor ICE trakk 249,- kr ekstra over mobilregningen min i to mnd uten at det sto noen god spesifisering på mobilregningen. Hos Aftenposten sto det at jeg betalte med Visa kort. Ikke før jeg googlet koden som sto på mobilregningen min fant jeg ut at dette var en kode som var tilknyttet Schibsted Media, ergo Aftenposten. Føler meg skikkelig lurt, dette er ren utnyttelse av kunder i en travel hverdag som ikke har tid til å lese alle mulige dokumenter og juridiske tekster. Ikke svarer dere på min Google-vurdering heller. Skjerp dere! "Ville bytte, men dette ble gjort 4 dager ut i en ny periode. Da måtte jeg betale for en helt ny periode. De forsto ikke min frustrasjon over å måtte betale for en hel måned når jeg hadde brukt det i bare 4 dager.. Selv om de har skrevet det i sitt regelverk, er dette en urimelighet som fører til dårlig kundetilfredshet. Så i stede for at de kanskje hadde fått meg som kunde igjen, kommer jeg nok ikke tilbake dit.."
Hei Else, Jeg beklager for at du har fått en slik kundeopplevelse hos oss. :-( Det er slik at du blir fakturert ut inneværende måned, ved en oppsigelse. Dette skal du hovedsakelig bli informert om. Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Jeg ønsker å følge opp saken din nærmere. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ble oppringt og tilbydt et fristende tilbud på 6 gb abonomang med datafrihet som har 1000 gb for ein billigere peng enn det eg hadde hos ein annen operatør. Kan godt vere at eg blei informert om at 1000 gb bare var i ICE+ dekning, altså ice sitt eget deknkngsområde men det kom som ein overraskelse når midt i perioden fikk melding om at dataen var brukt opp og eg måtte kjøpe ny data. På en halv periode hadde eg brukt 8 gb og bare 2 av disse var av datafriheten (1000 gb). Mens eg snakket med kundeservice og fikk bekreftet dette gikk eg tilbake til forrige mobilopperatør. I tillegg så er det mye lavere hastighet både i ICE+ og ICE dekning.
Hei Harald, Så leit å høre at du ikke var fornøyd med tjenesten. :-( Data Frihet fungerer kun et ice+ området. Du har også 4 GB som du kan bruke i EU/EØS. Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Med 10 Mbit/s får du friheten til å bruke mobilen akkurat slik du vil. Enten du vil surfe, streame HD-filmer, snappe eller ha videosamtaler. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ver bad service several time internet not working and reception is very poor many places in Trondheim.
Hello Baig, So sorry to hear that you feel this way. :-( Please send me an e-mail to [email protected] with your full name, the regarding phone number, and a short description of the issues you`ve experienced with us, so we can try to solve this. Have a good day! Kind regards, Cecilie ice.no