Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Misfornøyd

Omtale av  Misfornøyd

Lang ventetid for kundehandling. Fikk info fra kundebehandler og fra dekningskartet om meget god dekning for mobilt bredband, men det var NULL dekning. Måtte betale returkostnader. Dårlig! Sjekk dekningen med naboer som har ICE før du bestiller!

Svar fra ice
02.09.2019 09:49

Hei, På dekningskartet vårt (ice.no/dekning), kan du undersøke dekningen for mobiltelefoni og Mobilt Bredbånd. Dekningen er forskjellig på de to ulike segmentene, og derfor er det viktig å passe på at du velger korrekt segment. Enkelte kan trykke feil her, og heller se på mobildekningen, som da blir feil om du skal undersøke dekningen for Mobilt Bredbånd. Når dette er sagt, så er dekningskartet vårt et teoretisk kart, og basert på databeregninger. Det viser der det er mest sannsynlig å få dekning. Siden signalene kan påvirkes av flere forhold, eksempelvis avstand til sender og topografi, garanterer vi ingen minimum dekningsgrad eller hastighet. Vi har derfor 30 dager åpent kjøp. Fungerer det ikke, kan man returnere utstyret tilbake, og få abonnementet kansellert på angrefrist. I henhold til angrefristloven, er det kunden som må dekke returkostnader for abonnementet. Jeg håper dette var til hjelp. Dersom det er noe mer du lurer på, så kan du ta kontakt med meg på [email protected]. Husk å inkludere ditt fulle navn og kundenummer i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig service

Omtale av  Shabnam A

Hei, Idag har jeg snakket med en av deres ansatte noe som gjorde dagen min til hel#%te. Det var umulig å ha samtale med han dersom det var klart spm angående databruk og faktura. Derimot han var så bestemt for å ikke forstå situasjonen jeg var i. Jeg kommer til å bytte abonnement.

Svar fra ice
02.09.2019 09:49

Hei, Shabnam A Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Dårlig dekning

Omtale av  Jannike

Opplever ofte at det er dårlig dekning, ser ikke ut til at jeg får 4G.

Fullstendig lurt av Ice

Omtale av  Johannes T

Her er jeg blitt fullstendig lurt. Jeg bruker rett og smett mer tid på å gå få nett enn hva jeg bruker på noe produktiv. Nå har de låst meg til 3 år som bedriftskunde. Lukter rettsak om jeg ikke får gå ut av denne avtalen kostnadsfritt. Lureri! Bor i Bergen Norges 2 største by, og jeg får ikke dekning mange steder midt i byen, så da spiser mobilen min opp de 6 GB jeg har blitt solgt jeg kan bruke i utlandet. Elendig!

Svar fra ice
02.09.2019 09:48

Hei, Johannes T Så leit å høre at du føler deg lurt av oss. :-( Vi har verken noen intensjon, eller om å ønske om å lure våre kunder, så det er veldig beklagelig at du føler det slik. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Kjøpte mobil data ruter med abonnement på 300gb. Det fungerte bra 1 uke. Så ble 4g utrolig dårlig

Omtale av  Espen

Mobil ruter med abonnement fungerte første uken. Etter det har dataen blitt utrolig treg. Kan ikke streame Netflix en gang

Svar fra ice
02.09.2019 09:48

Hei, Espen Dette må vi selvfølgelig få sjekket opp. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig og treg dekning

Omtale av  Arne

Ble overført til Ice fra Komplett og da sank hastigheten betraktelig. Har fått hjelp fra Ice til å endre innstillinger, men det hjalp ikke. Jeg kommer derfor til å skifte abonnement.

Svar fra ice
30.08.2019 07:33

Hei, Arne Så leit å høre at du opplever dårlig hastighet med oss. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Skulle gått and å fått prøvd ice-nettet gratis, før man ble kunde

Omtale av  Nils M. H

Skulle gått and å fått prøvd ice-nettet gratis, før man ble kunde... Sett om den trådløse på 499kr hadde hvert noe for meg... Usikker om skal bli kunde eller ikke.

Svar fra ice
02.09.2019 09:48

Hei, Nils M. H. Nå er jeg ikke helt sikker på om du snakker om mobiltelefoni, eller Mobilt Bredbånd. Vi har uansett 14 dagers angrefrist når du bestiller mobilabonnement hos oss, og 30 dagers åpent kjøp, dersom det gjelder Mobilt Bredbånd. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, og en kort beskrivelse av hva slags abonnement du kunne tenkt deg, så skal jeg se på hvilke muligheter vi har for deg! :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR