ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Beste mobil abonnentet du kan ha, har bare gode erfaringer. Og super kunde service :)
Bra pris på data, men blir fort veldig dyrt dersom du sender sms eller ringer utenfor Norge
Ice har kjøpt Komplett, regner med at de viderefører betingelsene. Har tenkt på å knytte meg opp medlem leverandør som byr på både mobil og strøm. Enklere med en leverandør, har NorgesEnergi og Ice/Komplett idag. Blir litt billigere mobil med f.eks Fjordkraft eller Gudbrandsdal energi, strømmepris blir det samme. Må sjekke om det noe forskjell på extra chip til Ipad’n, men tenker det går mot et bytte.
Hei, Jan E. H Vi ønsker å gjøre din overføring fra Komplett Mobil til ice så god som mulig, så vi gir derfor alle Komplett-kunder en velkomstgave, når de overføres til oss. :-) Dette får du: • Fri månedsavgift den første hele måneden du er kunde hos ice. Det betyr at hvis du overføres til ice i mai, spanderer vi månedsavgiften for juni. Du vil motta en faktura fra Komplett for mai-månedsavgiften. • Du får også dobbel data som gjelder fra den dagen du har blitt overført. Det du ikke bruker opp, rulles selvsagt videre til neste måned med Data Rollover. • Ut juni får du i tillegg 50% på alt mobiltilbehør fra iiglo på komplett.no ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Du kan derfor være sikker på at du vil få en god kundeopplevelse hos oss! Jeg håper du gir oss en sjanse, slik at vi får vist hva vi er gode for, Jan! :-D Ha en fin dag videre. Mvh Julia Ngo ice.no
Må stadig vekk legge inn MMS-settinger på nytt for at det skal virke. Begynner å bli lei nå.
Jeg hadde Telenor i et par år, men det var utrolig dårlig dekning, så jeg måtte helst sitte å prate i tlf i trappa. Så byttet jeg til Ice og nå kan jeg sitte i sofaen og snakke i tlf 😀 Jeg er også godt fornøyd med data. Har bare 1 GB, men sjeldent jeg bruker over.
Hei Merete, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste service for våre kunder, så dette er noe vi setter stor pris på. :D Måtte du forbli fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover! Mvh Julia Ngo ice.no
Generelt dårlig Internett, dårlig kundeservice, tar ikke på seg ansvar for egne feil og mangler, kunden har aldri rett.
Hei, Toffifee Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Har ikke hatt noe dekning/4G på mine siste turer i utlandet, ringt og klagd og deretter fått høre «det var dumt da» uten å fått ordnet opp i problemet. Har ikke dekning visse steder, noen ganger ringer andre meg uten at jeg får det opp på min telefon, gått utover både jobb og kontakter. Ikke tilgang til MMS, kjempe dårlig 4G og dekning selv om det står det er ‘full dekning’. Måtte være i Spania alene på skoletur en hel uke uten nett eller dekning, og har heller ikke dekning i Sverige...
Hei, Ellen Så leit å høre at du har opplevd manglende tjeneste, på dine siste utenlandsturer. :-( Dette løses ofte ved en korrigering på innstillingene, inne på telefonen din. Om du opplever dette problemet igjen, ønsker jeg at du skal gå gjennom følgende veiledning: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/utland/problem-med-tjeneste-i-utlandet/ Om du også har problemer med MMS, kan du se på denne veiledningen: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/ Om problemet vedvarer, ønsker jeg at du skal ta kontakt med vår kundeservice, slik at vi får hjulpet deg videre her. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no