ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tittelen forklarer vel det meste; aldri dekning og særlig ikke når du trenger det.
Det er nesten ikke til å tro. Du ber om at et av numrene dine skal sperres, både skriftlig x2 og muntlig på telefon uten godkjenning fra eier. Likevel klarer de å åpne nummeret igjen, samt lyve om at de ikke var klar over det. Så, vil du ha et abonnement der du kan stole på de du prater med, velger du ikke ice. Og ice.no. Jeg kan gjerne poste hele chatten for dere her....
Hei Bergum, Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten ytterligere kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg måtte bytte da Komplett Mobil ble kjøpt opp av Ice. Så dårlig dekning, hastighet har jeg dessverre aldri opplevd... ikke bra alternativ. Bytter til telipol etter 2(!) uker med Ice
Hei, Kristian Så leit å høre at du opplever dårlig hastighet, med oss. Uten ytterligere kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Restarter Ok, deretter ingen tjeneste, midt i Trondheim.
Jeg befinner meg noe i utkanten av deres dekningsområde for mitt abonnement.
God dokumentasjon i forbindelse med overgang fra Komplett Mobil.
Hei Alban52, så godt å høre at du føler at du fikk god oppfølging, ved overgangen fra Komplett Mobil. :-) Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Var orginalt kunde hos Komplett mobil, som fungerte fantastisk, men ble flyttet til ICE når de solgte seg. Mens Komplett mobil hadde god dekning og hastighet, samt var billig, hadde ikke ICE det samme, selv om jeg ble lovet samme hastighet og dekning. Istedenfor gikk jeg uten dekning mesteparten av tiden, og det gikk ikke an å bruke data på mobilen. Hver gang jeg prøvde å skru på 4g'en mistet jeg også dekningen i en periode. Har byttet fra ICE til Telenor, anbefaler alle som slitter med dette å bytte, blir muligens dyrere, men det er verdt det! Fikk heler aldri sim-kortet i posten, så jeg måtte gå å kjøpe det selv.
Hei Sara, Så leit at du opplevde problemer hos oss, etter overføringen fra Komplett Mobil. :-( ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Da du allerede har byttet operatør, blir det dessverre vanskelig for meg å feilsøke videre her. Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning. Da håper jeg eventuelt at vi får rettet opp i inntrykket du har av oss. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no