ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde bare hatt Ice abonnement i to dager og gikk inn på telefonen for å sjekke at alle innstillinger var som før jeg byttet simkort. Da finner jeg ikke «ringehjelp» som ligger i menyen; telefon. Den har jeg benyttet meg av i flere år på flere eldre iphoner, også denne telefonen. Min kontaktliste er «urgammel» og har ikke brydd meg så mye med å legge til +47 når jeg lagret nummerene. Da har ringehjelp hjulpet meg i utlandet. Den legger til landskode for deg. Jeg tok da kontakt med ice på facebook og hadde dialog med tre kundebehandlere som ikke kunne fortelle hvorfor den innstillingen var borte fra menyen. Jeg gjorde mange undersøkelser selv også og jeg kunne se at knappen lå i systemet til min iPhone. Til sist ble saken overført til teknisk support hvor jeg fikk beskjed om at ice ikke kunne levere denne tjenesten Jeg mener at ice bør informere kundene sine om dette, for det gjør en forskjell å vite det når du ringer hjem i utlandet og vet at du har aktivert denne, for da får du ikke samtalen igjennom og kanskje ikke skjønner hvor feilen ligger. Så mitt budskap til ice er at dere får ordnet med ringehjelp og satt opp wifi tale som også mangler. Det gjenstår å se hvor fornøyd jeg blir.
Hei, Anne B Tusen takk for din henvendelse. Det er godt å høre at du fikk korrekt informasjon, til tross for at det muligens tok litt tid. Ringehjelp hadde absolutt vært en nyttig tjeneste, for våre kunder. Vi har tatt saken videre, og håper dette er noe vi kan tilby, i nærmeste fremtid. Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss! Dersom det skulle være noe, så er det bare å ta kontakt med vår kundeservice, så hjelper vi deg gjerne. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Store problemer med datatrafikk, feil melding på roaming, straks ute av huset null data.
Har elendig dekning på steder andre operatører har relativt god dekning. Fikk ikke edge en gang. Kunne ikke sende melding eller ringe.
Hei, Monica Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Da jeg ikke har informasjon om denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Bor mitt i Trømsø å dekningen er rett å slett dårlig. Hastigheten på nettet er også langt under par. Ble også "tvangsflyttet" fra Komplett Mobil som hadde Telenor dekning. Ble da lovet samme dekning hos Ice, det er det over hode ikke.
Hei, Per J, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Da jeg ikke har informasjon om denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Etter at jeg ble overflyttet fra komplett til ice har jeg slitt med dekningen og merker spessielt at telefonen blir fri for strøm mye rasker som følge av manglende dekning.
Hei, Ruben H Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Da jeg ikke har informasjon om denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Fikk ett tilsynelatende godt tilbud fra Ice, så ga det en sjanse. Hadde hørt om alle dekningsproblemene, men tenkte dette måtte da være i orden på det sentrale Østland.. Men du verden så mye plunder og bryderi! Samtaler som bare ble avsluttet, hakking, og forvrengning av stemmer for å nevne noe. Ofte viste telefonen full dekning, -og mulig det var det. Men det er mer som skal klaffe enn bare dekningen til nærmeste mast. Det var til stor lettelse når jeg byttet til Komplett, og alt ordnet seg umiddelbart. Men så kom beskjeden at Komplett sine kunder skulle overflyttet til Ice. Umiddelbart fant jeg meg en ny operatør av Telenor sitt uovertrufne nett. Og den gjentatte "kundeservicen" hos Ice: Jammen det skal jo være god dekning i ditt område! Har du prøvd omstart av telefonen? Du slipper iallefall kostnader til frisør når kunde hos Ice. Men om dette veier opp for alle de hverdagslige irritasjonene, alle de viktige samtalene som faller inn og ut, og all venting i telefonkøene der man endelig treffer kundebehandleren helt forgjeves. - Nei, det veier ikke opp. Aldri mer Ice.
Hei, Andreas Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til [email protected], slik at vi får undersøkt det nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Får ikke beskjed nå dataen er oppbrukt slikt som set er lovet. Vanskelig å forstå fakturaen. Spesielt etter at det er et inkassobyrå som som tar seg av regningene.
Hei, Jan F, Så rart at du ikke fikk noen varsel, i form av SMS, da du hadde brukt opp data. :O Heldigvis er det ingen overfakturering hos oss. Det eneste som skjer når din datakvote blir brukt opp, er at hastigheten din settes ned til 64 kBit/s. Vi skal selvfølgelig hjelpe deg med fakturaforklaring. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi hjelpe deg med dette. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no