ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning. Dårlig kundeservice og høy faktura. Jeg var kunde hos ice en måned og det var hel%#te. Du har ikke alltid dekning på mobil.
Hei, Guleed Så leit å høre at du er misfornøyd med oss. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", slik at vi får undersøkt saken nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Som vanlig blir jeg lurt av ICE. Snakker med kundesupport og får flere forskjellige forklaringer jo flere du snakker med. Merkelig selskap som ikke har felles linje når ting skjer eller du skal kjøpe noen produkter. Sjefene i ICE må være guder. Umulig å få i tale. Skjerp dere. Ikke anbefalt til andre. Å de passer så godt på seg selv. At de ALDRI gjør noen feil.
Hei, Knut Så leit å høre at du føler at du har blitt lurt av ice. Vi har ingen intensjon om å lure våre kunder, så dette er svært beklagelig. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", slik at vi får undersøkt dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Julia Ngo ice.no
God dekning i lokalområdet og på sjøen. Ingen problemer i utlandet (Grand Canaria, Tyskland, Tsjekkia og Polen som er besøkt. Ingen problemer ved overgang fra forrige operatør (Telenor). Nok data og en roll over som funker. Alltid korrekt beløp på månedlig faktura. Har ikke hatt behov for å snakke med kundeservice, så den biten kan jeg ikke vurdere. Har vært kunde hos ICE i ca 3 år uten noen problemer.
Hei, Sid Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste service, for våre kunder, så dette er noe vi setter svært stor pris på. Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover. :-) Mvh. Julia Ngo ice.no
Mister deler av samtalene mange ganger i løpet av samme samtale. Endringen kom etter at de bare bruker sitt eget nett. Service etc ellers ok.
Hei, Vig Så leit å høre at du opplever problemer med tale. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", slik at vi får undersøkt dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Julia Ngo ice.no
Jeg ringte opp igjen og 10 min venting på, toppen av frekk kundeservice, (så bestemte jeg meg for og bytte leverandør cirka min 6). Nei 🚫 takk til Ice
Hei, Knut Så leit at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice. Dette er naturligvis ikke inntrykket vi ønsker at våre kunder skal ha av oss. :-( Dersom du ønsker at vi skal ta en ny titt på saken, så send oss gjerne en e-post til "[email protected]". Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hvis ikke, håper jeg du ønsker å gi oss en ny sjanse, slik at vi får vist hva vi er gode for. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Datapakkene sluuukes og jeg sliter tidvis med dekningen. For 99,- ekstra i mnd kan man kjøpe uendelig med ekstra data pr mnd, forutsatt at man er i et område med riktig sendere. Så det såkalt billige abonnementet blir plutselig ikke så billig. Ellers et helt vanlig, godt abonnement.
Hei, Marianne Så leit å høre at du opplever problemer med mobilnettet. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Med Data Frihet, skal du få opptil 1000 GB med hele 10Mbit/s i ice sitt eget mobilnett (ice+). Dersom du fortsatt befinner deg innenfor våre dekningsområder, og opplever at dataen konsumeres fra ditt hovedabonnement, og ikke Data Frihet, ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til "[email protected]". Da skal vi få undersøkt det nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Utrolig dårlig nett, veldig veldig treg, målt i natt for å se hva er hastigheten, den var under 10. Har vært kunde hos Telenor i flere år og aldri opplevd det samme, de hadde alltid bra Internett. Fikk 1000 gb nett, men den kan brukes bare på en visse plass. Føler meg ble lurt.
Hei, Rayad Så leit at du opplever at mobilnettet vårt ikke er optimalt. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. De 1000GB med Data Frihet, skal gi deg Data Frihet hele 10Mbit/s i ice sitt eget mobilnett (ice+). Dersom du oppholder deg innenfor våre dekningsområder, men fortsatt opplever ustabilitet med Data Frihet, så ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til "[email protected]". Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no