ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde ice i båten og opplevde elendig hastighet 90% av tiden. Har byttet til Telenor og det er en helt annen opplevelse
Hei, Ole Så leit at du opplevde dårlig hastighet med oss. :-( Jeg håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Hvis du skal ha ICE må du ikke bevege deg ut på landet. Jeg bor tydeligvis i utkanten av ICE sitt eget nett og dette er fullstendig ubrukelig. Folk som ringer meg får beskjed om at telefonen er utenfor dekning, og når jeg selv skal ringe skjer det samme. Har aldri opplevd maken til ubrukelig nett. Hadde alltid god 4G dekning før. Med ICE viser dekningen e (edge), og noe jeg aldri har sett før, en g (hva i all verden?). En jeg snakket med sa det hørtes ut som jeg ringte fra månen... Nei, 4 uker med ICE var ingen suksess.
Hei, Frode N Så leit å høre at du opplevde problemer med vårt dekningsnett. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Da du allerede har overført ut fra oss, blir det noe vanskelig å få feilsøkt dette. :-( Jeg håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning. Jeg ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Hadde komplett, helt perfekt. Ice overtar og det er ikke dekning 4g ute. Ikke plass til flere bilder. Koster mer. Blir ikke ice kunde lenge.
Hei Tutta, Så leit å høre at du hadde problemer med 4G-dekningen ute. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ble flyttet over fra Komplett mobil til Ice, siden Komplett ble kjøpt opp. Allerede første dagen bestemte jeg meg for å bytte. Hos Ice betaler jeg 10 kr mer i måneden, men har ikke dekning hjemme. Hadde null problemer med Komplett og Telenor sitt nettverk, hadde dekning og det var supert med wifi-tale. Hos Ice ser jeg ingen fordeler. Ikke er de blant de rimligste heller.
Hei Embla, Så leit å høre at du ikke ønsket å være hos ice. :-( Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning, slik at vi får vist hva vi er gode for. Jeg ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ice har brukervennlig kundestøtte, men har ikke klart å løse stadig tilbakevendende problemer med SMS og MMS.
Hei Jostein Så bra at du er fornøyd med vår kundestøtte. Når det gjelder problemene rundt SMS og MMS, ønsker jeg at vi skal se nærmere på dette. Send oss en e-post til "[email protected]". Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! :-) Mvh Julia Ngo ice.no
For de som bur litt utenfor de mest bebygde strøk så funker dette dårlig. Den lille datapakken du kjøper å tenker du ikke skal bruke noe av allikevel pga du har jo fri bruk. Den forsvinner fort... ice+ er like ofte å treffe som en ærlig politiker utenfor 5 km fra nærmeste by. Ble oppringt av en snill selger som anbefalt dette på det varmeste men nevnte aldri at jeg måtte ha ice+ for å får bruke av den 1000gb pakken.
Hei, Isak R Så leit å høre at vårt dekningsnettet vårt ikke fungerer optimalt, hos deg. :-( ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Julia Ngo ice.no
Byttet til Ice for å prøve det de averterte med. Snakket med en kunderådgiver. Samtalen fins på tape. Han lovet at 90% av Norge var dekket med ice 4g+ nett på telefon og nett. Det var også like bra som Telenor eller bedre sa han. Dette er helt feil. Ice har ikke avtale med Apple. Så for oss som har iPhone må de fortsatt bruke Telias nett på telefon! Utrolig. Jeg spurte spesifikt om det da min erfaring med Telia er meget dårlig. Vel nå har jeg prøvd en periode og dommen er klar. Løgn og fanteri. Nettet er rett og slett elendig og Telia er håpløs. Jeg har byttet tilbake til Fjordkraft med Telenor. Billigere også.
Hei, Jens Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no