ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter endt 30 dagers prøveperiode, fikk jeg store problemer med nettverket. Ofte ikke mer enn 0,31 MB PR sek. Kan ikke se en film på nettet uten at det stopper opp konstant. Prøvde å ta kontakt med dem, men avtalen jeg bandt meg til er umulig å komme seg ut av før det er gått 12 mnd. Kan ikke anbefale dette til noen! Skulle tro de ikke brydde seg om tilfredse kunder, kun pengene vi betaler. Elendig!
Hei Hege, Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk bra info via messenger! Lurte på å bytte abonnement og fikk god hjelp
Har bare møtt hyggelige og løsningsorienterte mennesker de gangene jeg har kontaktet kundeservice. Da det også i sommer oppsto et problem i hytteområdet vårt, og det ble problemer med både ringe, sende mld osv, fikk vi kjapt kompensasjon av den jeg snakket med, uten noe om og men. Så alt i alt, fornøyd med både tlf og mobilt bredbånd abonnementet hos ice.net
Hei Monica, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har hatt Ice i 1 mnd nå. Var litt skeptisk til Ice før jeg byttet men det viste seg å være helt ubegrunnet. Hva jeg liker med Ice: - Har ikke opplevd noen dekningsproblemer. - Oversiktelig og enkel side på nett med oversikt over bruk - Å kunne overføre data til andre Ice brukere - Rimelig pris - Uavhengig mobilleverandør fra monopolskelskapene Telenor og Telia - Telefonen fra en hyggelig dame fra Ice som lurte på om hun kunne hjelpe og om at alt fungerte som det skulle (holdt på å dette av stolen, ingen av de "store" bryr seg om deg etter du har blitt kunde, kun når du skal bytte leverandør, DA ringer de deg) Hva kan bli bedre: Kan ikke komme på noe
Hei Terje S, Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd. Ha en super duper dag videre!👍🏻 Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg lurer på om jeg som er under 18 kan kjøpe nytt sim kort (gamle ble borte) og isåfall hvor kan jeg kjøpe dette? alt annet med Ice er bra, bortsett fra info om akkurat dette. Ellers storfornøyd
Hei Karoline, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Dersom du ønsker å kjøpe nytt SIM-kort så kan du kjøpe dette hos Narvesen/7-eleven/Power/Elkjøp. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk hjelp raskt og effektivt. Godt fornøyd med chatte funksjonen som er åpen hver dag.
God dekning som passer for meg både hjemme og på hytten. Jeg skulle bytte til mer mobildata via app, men fikk ikke det til. Kontaktet ice kundeservice på Messenger og fekk hjelp til å endre på det. Veldig greit å få ordnet det slik.
Hei Inger, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservice vår. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no