ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd og tror det er veldig god pris
Ice er bra fordi det nettet funker overalt, og det er bra kundeservice.
Ingen problemer. Får hjelp når det er nødvendig. Ikke noe å klage på.
Veldig rimelige priser, og billigere bunnabonnement enn alle de store (telenor, telia), så om man er ute etter lite data er Ice å anbefale. Er man derimot ute etter mye data og raskt nett, ville jeg heller holdt meg til en av de større operatørene.
Hei Eoin C Tusen takk for en flott omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Bestilte mobiltbredbånd fra ice og brukte det svært lite de 2 første månedene. Etter det begynte jeg og bruke det endel og fikk et slag i tryne over hvor dårlig det var, ringte kundeservice og ville si opp abonnementet. Det kom ikke på tale, da måtte jeg betale et brudd gebyr, det gebyret er latterlig da du må betale summen av alle fakturaene ut bindings tiden på 12mnd. Før jeg bestilte " nett " fra ice gikk jeg inn på siden des og fant et dekningskart. Ifølge kartet skulle det være god dekning i det området jeg bor. Etter utallige samtaler med kundeservice fikk jeg tilsendt en ny router og gikk gjennom hver eneste detalj om verdiene på nettet og hvordan routeren skulle settes opp osv... Med flere speedtester på nettet har jeg som regel fått opp ca 0.3 i m/bit i download og værre i upload... Det tilsvarer at du må vente 5min for og få lastet inn en nettside og jeg fikk ikke lastet inn en film på netflix engang. Etter hvertfall 20-30 telefoner med frekke kundebehandlere ga jeg opp hele ice og sluttet og bruke det.. Bestilte heller et telenor abonnement, fikk det og satt det opp ved siden av ice routeren... Telenor fungerte helt utmerket og fikk ca 150mbit download i speed test til en sammenligning. Har kommet meg ut av ice nå etter og har betalt tilsammen 5.243 kr. og har hatt et reint helvette med de i 12mnd. Du må aldri finne på og bestille mobilt bredbånd fra ice! Det her er på grensen til svindel!!!
Hei Kim, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette for deg. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Forferdelig vanskelig å logge inn nytt simkort. Ingen kontakt til/fra utland. Jeg har sperre for oppringing av annonsører, men det funker ikke på ice.net. Egentlig ubrukelig. Jeg har kontaktet kundeservice og de fikk meg opp å gå på vanlig telefon i Norge, men ikke på de tingene jeg har nevnt.
Hei Petter, Jeg ønsker veldig gjerne å undersøke videre hva som har skjedd her. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Bestilte mobilt bredbånd, det ble levert meget raskt, innså etter en måned at jeg burde oppgradere til mer data, tok kontakt via messenger og fikk svar etter svært kort tid, kvoten ble oppgradert og jeg beholdt rabattene. Har bare hatt ICE i en måned, men hittil svært fornøyd, også med servicen
Hei Erik, Tusen takk for en flott omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no