Meny

ice omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 26 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
ice

"Billig og greit, men bryter loven"

Omtale om ice skrevet av Emil for 29.08.2022 11:32

ice har totalt 2979 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig og greit, men bryter loven"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nokså greit selskap så lenge du ikke ønsker å bli bra behandlet om du bruker angreretten. Jeg kjøpte en mobil på Ice som gikk ned i pris med 1500 kroner bare noen få dager etter jeg bestilte, så jeg følte meg litt 'lurt' siden det var reklamert som at dette var det billigste det kunne bli. Ettersom jeg dermed ikke var fornøyd, brukte jeg angreretten. Det er her de bryter loven. Etter paragraf 24 i 'angrerettsloven' så har selskapet maks 14 dager på å refundere pengene og avlyse kjøpet. Det har nå gått over 3 uker (ca 24 dager) siden jeg informerte om at jeg skulle bruke angreretten og sendte mobilen i retur. Jeg har nettopp fått refundert pengene, men de har ikke opphevet bindingen som ble laget som en del av bestilling av mobil. Dette har de gjort tungvint ved å kreve at det skal separert angres ETTER pengene fra mobilen er returnert. Samme dag har tilbudet blitt ferdig, så dette er garantert bevisst. TL;DR: Bryter loven bevisst og gjør det vanskelig å bruke angreretten.

Svar fra ice
01.09.2022 09:01
Hei, Emil Dette hørtes ikke helt bra ut. Om du fortsatt har binding, så må det være en teknisk svikt og det må vi rette opp i. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av hva som har skjedd slik at vi kan undersøke dette nærmere? Håper å høre fra deg. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Bytt.no
"Billig og greit, men bryter loven" skrev Emil om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Emil og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Caroline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å komme fram, lang telefonkø, de ringer aldri opp igjen, og har svært dårlig erfaring med kunderservic. To måneders abonnement var mer enn nok!

Svar fra ice
01.09.2022 08:59
Hei, Caroline Beklager for at du har opplevd oss på denne måten. Vi har dessverre hatt en del pågang nå i sommer som har ført til lenger svartid på både telefon og e-post. I og med at du skriver at du har en dårlig erfaring med kundeservice, ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] om det er noe du vil at vi tar videre internt. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fraværende kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ingen hjelp og få, ruter som lever sitt eget liv.Har prøvd alt som er foreslått. Det virker som det er meg som må ordne opp. Teknisk terningkast 0

Svar fra ice
29.08.2022 13:50
Hei, Willy Så trist å høre at du ikke har fått hjelpen du trengte. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, mobilnummer og en kort forklaring på hva som har skjedd, så ser vi gjerne på dette for deg! Vi ønsker gjerne å hjelpe, og at du skal bytte tilbake til oss igjen. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Nesten ingen dekning i USA!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er i USA, og sitter uten operatør og uten nett! Ringte ice før jeg dro for å forsikre meg om at dette ikke var et problem, så dette er hårreisende skuffende. 2 uker med tapte anrop, kan ikke brukes Google maps eller sjekke epost uten WiFi. Forferdelig!

Svar fra ice
26.08.2022 13:25
Hei, Kristov Dette hørtes ikke bra ut! Jeg anbefaler deg å sende oss en e-post til [email protected] med navn, mobilnummer, og en oppsummering av saken. Ta gjerne med hvilken type mobil du bruker også, så skal vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg! Håper på å høre fra deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke dekning i deler av Risør"
3 syns denne omtalen er nyttig

Området runt Kastellveien i Risør har ikke dekkning i det hele tatt. Dette tross at oversikten viser det.

Svar fra ice
25.08.2022 14:49
Hei, Tone! Hvis dette er noe som fortsatt pågår må jeg be deg kontakte kundeservicen vår på nummer 21000000. Da kan vi feilsøke sammen og hjelpe deg med å få problemet løst :) Du kan også sende oss en e-post til [email protected] slik at vi kan se nærmere på det. Husk da å legg ved fult navn og nummer dette gjelder for. Ønsker deg en fin kveld! Mvh Tina ice.no
ice har totalt 2979 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR