Meny

ice omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
ice

"Billig, men dårlig dekning!"

Omtale om ice skrevet av Lene for 01.10.2020 12.11

ice har totalt 2596 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig, men dårlig dekning!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lover gull å grønne skoger med dekning å nett. Vært i kontakt med kundeservice flere ganger, de bortforklarer å beklager. Hjelper ingen ting det for å få dekning å nett. Billig er ikke alltid bra, ønsker du god dekning så IKKE velg Ice. Håper ice gjør noe med dekningen!

Svar fra ice
07.10.2020 14.09
Hei, Lene

Jeg synes det er veldig leit å lese at du sliter med dekningen din.

Nå vet jeg ikke om dette gjelder mobil- eller bredbåndsdekning. På mobil leier vi nett av Telia, samtidig som vi tilbyr vår egen mobildekning ice+. På bredbånd har vi dekning via våre egne sendere. Med vår egen dekning dekker vi i dag omtrent 90% av Norges befolkning. Vi bygger kontinuerlig ut, og dekningen vil bli bare bedre og bedre med tiden.

Om du ønsker jeg skal ta en titt på dette, samt finne en løsning til deg, ber jeg om at du sender oss en e-post til Bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt, en kort beskrivelse av problemet, og adressen du befinner deg på.

Jeg ønsker deg en fin dag!
Mvh. Michelle
Bytt.no
"Billig, men dårlig dekning!" skrev Lene om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Lene og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk pris og god dekning"

Er veldig fornøyd med mitt ICE abonnement. Billig abonnement, god kundeservice og lave priser på ny mobil i nettbutikken. Har hatt Telenor og onecall tidligere og kommer definitivt ikke til å bytte tilbake.

Svar fra ice
07.10.2020 09.51
Hei, Eirik :)

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding!

Jeg synes det er flott å lese at du er så fornøyd med abonnementet ditt, og jeg håper du blir værende hos oss lenge. :)

Jeg ønsker deg en fin dag!
Mvh. Michelle
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Surrete kundebehandling"

Jeg har opplevd å ikke bli tatt på alvor. Problemer blir bare ignorert, og mine GB er opp og ned som en berg og dalebane. På den annen side har jeg blitt tilbudt noen fordeler også, som jeg har hatt nytte av. Ja, dette er vagt, men det opplever jeg at ice er også.

Svar fra ice
07.10.2020 08.02
Hei, Marit :)

Jeg synes det er veldig leit å lese at du føler du ikke blir tatt på alvor. Det er den helt motsatte følelsen vi på kundesenteret ønsker at du skal sitte igjen med, etter du har vært i kontakt med oss.

Dessverre ser jeg ikke hva saken gjelder her. Jeg tar gjerne en nærmere titt på saken din, om du ønsker det. Send meg en e-post til Bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemet du opplever, så skal jeg ta en ny titt på dette.

Jeg ønsker deg en fin dag!
Mvh. Michelle
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Over årene har jeg ikke merket noe bedre kvalitet, men prisen stiger."
3 syns denne omtalen er nyttig

Ice er tregt og har generelt dårlig dekning. Har hatt tre telefoner med samme abonnement og folk har alltid klaget på at det skurrer og er vanskelig å høre meg når jeg ringer. Har hatt ice 1 GB siden 2016, siden jeg nesten kun bruker 4g for gps til nye byggeplasser. Beholdt ice pga at selv om det var tregt, var det billig og fungerte. Over årene har jeg ikke merket noe bedre kvalitet, men prisen stiger. Er nå mange andre alternativer for samme pris med bedre omtaler.

Svar fra ice
07.10.2020 08.00
Hei, Fredrik :)

Jeg synes ikke det er hyggelig å lese at du opplever dårlig samtalekvalitet.

Dette er noe jeg ønsker vår tekniske avdeling skal ta en nærmere titt på. Jeg anbefaler at du sender meg en e-post til Bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva som er galt. Jeg lover deg at vi skal ta en grundig titt på dette.

Det stemmer at det har vært to prisjusteringer på 1 GB abonnementet. Dette koster nå 149,- kroner per måned. I henhold til markedet vil jeg si at vi har justert oss bra prismessig.

Jeg ønsker deg en fin dag!
Mvh. Michelle
Christin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna."
3 syns denne omtalen er nyttig

Sender ut faktura et halvt år etter utmelding og bytte til annen leverandør. I prøve tiden måtte jeg ta kontakt med Ice flere ganger, og gjøre de oppmerksom på at jeg hadde prøve tid med ekstra lav månedskostnad. Ble surr med faktura. Mye kommunikasjon frem og tilbake, om tilbudet jeg hadde fått, fikk ny faktura, feil igjen. Maks uflaks kanskje.. men går det an.. Hva skal en si. Styre unna.

Svar fra ice
06.10.2020 16.01
Hei, Christin

Det høres ut som du har hatt maks uflaks. Jeg beklager så mye for problemene du har hatt!

Jeg får dessverre ikke sett på fakturaen herfra. Jeg anbefaler at du sender oss en e-post til Bytt.no@ice.no. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva som er galt. Jeg lover at vi tar en titt på dette for deg. :)

Jeg ønsker deg en fin dag!
Mvh. Michelle
ice har totalt 2596 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR