ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice på Facebook er den raskeste og beste måten å få svar på. Tommel opp for god kundebehandling.
Hei Trolljenta, Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Greit abbonement, ingen overraskelser på faktura, bra oppfølging på spørsmål. Har slitt litt med MMS, men det bunner nok i egen kompetanse.
Hei Tor M, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har hatt ICE tidligere og det var masse rot da nå skulle det være mye bedre. Fra første stund med levering av sim kort og andre ting er det bare rot igjen. Dårlig dekning og telefonsamtaler blir stadig brutt.
Hei Heidi S, Det er beklagelig å lese om din misnøye. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg er en ivrig sportsfisker å det er veldig dårlig dekning der jeg ferdes, det er både i Troms og Finnmark. Store deler av Finnmark er helt uten dekning. Det er for dårligt, har brukt Telenor i over 20 år, Bytta til ICE i 2017 fordi det var billigere. Måtte låne telefonen av venninna mi for hun hadde god dekning med Telenor, så jeg bytter nokk tilbake, har opplevd dette før med ett annet selskap. Billigst er ikke alltid best.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å utbygge dekningen vår, dessverre så kan dekningen vår være litt dårligere noen steder. Forhåpentligvis blir bare dekningen bedre og bedre der du ferdes. Ha en flott dag videre og håper på å se deg som kunde i fremtiden. :) Mvh Carl-Fredrik ice.no
Veldig god hjelp å få, jeg har fått hjelp via messenenger.
Flinke kundebehandlere med god kunnskap som ønsker å løse spørsmålet jeg kommer med.
Skremmende dårlig dekning:-) Alt etter værforholdene. Kan heller ikke bruke Wi-Fii hjelp ???