Meny

ice omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
19
av 35 innen
mobilselskap
49%
anbefaler
ice

"Tregt nett og dårlig dekning"

Omtale om ice skrevet av Odd for 20.09.2019 10.34

ice har totalt 2517 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tregt nett og dårlig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Opplever tregt nett i Oslo, dårlig dekning på Vestlandet. Mange steder på Vestlandet de bør få eget nett. Hjelper svært lite med «fri data» pakke når det mangler eget ice nett flere steder. Dette har jeg opplevd med iPhone XS MAX og iPhone 8.

Svar fra ice
23.09.2019 14.29
Hei Odd,

Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bytt.no
"Tregt nett og dårlig dekning" skrev Odd om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Odd og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Torbjørn
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Latterlig treg forbindelse"

Ferdes på områder med ekstremt god dekning. Har alltid dette «ice pluss», men alikevel så oppleves «LTE» som Edge hos andre leverandører. Jeg Har iphone XS, og klarer ikke laste ned apper på mobildata engang. Var aldri problem med andre leverandører. Her skuffer Ice, styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice opprettet abonnement uten samtykke"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var kunde i et annet selskap, men plutselig hadde ice fått det for seg at det var ok å bare overføre meg til dem, og sende meg faktura. Dette var uten at jeg hadde bestilt noe som helst (har aldri hatt et kundeforhold med ice tidligere), eller samtykket til å bli kunde.

Svar fra ice
23.09.2019 14.29
Hei Simon,

Dette hørtes veldig merkelig ut. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en gjennomgang av saken din.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"ALDRI mer ICE!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Ice for noen år siden, men sa opp pga dårlig dekning og et evig styr i utlandet. Gikk over til Komplett og var kjempefornøyd. Helt til Ice tar over Komplett! Tenkte gi det en sjanse da jeg tok det som en selvfølge at dette problemet nå var løst. Der tok jeg feil! Fortsatt elendig dekning. Håpløst i utlandet. Må bl.a aktivere mms flere ganger om dagen. Nå er det slutt, aldri mer Ice! Byttet til ny operatør, men ettersom det gikk 3 dager ut i ny måned måtte jeg fortsatt betale for hele denne måneden. Synes dette er urimelig ettersom jeg ble UFRIVILLIG kunde etter Komplett. Fra andre leverandører har jeg fått faktura på kun de dagene abonnementet var aktivt. Det skal sies at jeg fikk første måned gratis etter overdragelsen fra Komplett, men ble ikke mye gratis når jeg må betale for full måned etter oppsigelse. Dette blir for useriøst og ustabilt, jeg anbefaler derfor IKKE Ice.

Svar fra ice
25.09.2019 14.05
Hei Anne M,

Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. :-( Dette er naturligvis ikke det inntrykket vi ønsker at våre kunder skal sitte igjen med. Send meg derfor en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du har opplevd, så vil jeg veldig gjerne se på dette med deg.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ble lurt til å bytte uten at de sa at det var gebyr"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dritdårlig service når en selger fra ICE ringer og får meg til å bytte abonnement, og sier at de skal ordne alt som har med byttet fra gamle operatøren å gjøre, så får jeg gebyr på 3700,- fra gamle operatøren, og ICE er bare arrogante og sier at de skal IKKE betale dette, og at de ikke har NOE med dette å gjøre.. hva f... spurte om å få «samtalen som ble teipet» tilsendt, men det ville ikke ICE nei...

Svar fra ice
23.09.2019 14.29
Hei Morten,

Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. :-( Send oss gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
ice har totalt 2517 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR