Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Elendig kundeservice og SIM kort som ikke fungerer"

Omtale om ice skrevet av Linn M. U. L for 01.04.2021 16:42

ice har totalt 2697 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Linn M. U. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og SIM kort som ikke fungerer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skulle egentlig bytte SOM kort til Ice i dag fra Telia. Har nå forsøkt siden 13:30 men får null dekning. Får ikke tak i dere på kundeservice da dere ikke er oppe før lørdag. Så uten mobil i 2 dager!! Hipp Hurra!! Stur unna sier jeg bare!! Håper dere ordner opp på lørdag ihvertfall😳

Svar fra ice
06.04.2021 12:08
Hei, Linn Veldig leit å høre at du ble stående uten dekning, og håper du har fått hjelpen du trengte med å få dette på plass. Dersom det ikke har ordnet seg er det fint om du kan sende oss en e-post med fullt navn og telefonnummer til [email protected], så skal vi få ordnet opp i dette for deg. Mvh. Kristine ice.no
Bytt.no
"Elendig kundeservice og SIM kort som ikke fungerer" skrev Linn M. U. L om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Linn M. U. L og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uriktig markedsføring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte telefon ut fra oppgitt lagerbeholdning (8stk. Ved bestilling) og utlovet rask levering, 1-3 dager. Etter åtte dager mottok jeg melding at de plutselig var utsolgt og ikke vet når de kan levere. Jeg tilbød da å ta modellen over, som da plutselig var på lager, men ikke når jeg bestilte og derfor tok modellen under. Lunkent svar fra deres «kundeservice», som da påstår at de hadde vært utsolgt i to dager men ikke hadde justert oppgitt lagerbeholdning. I dag, noen uker etter, har jeg fortsatt ikke mottatt bestilte telefon. Men fikk tilsendt en vurdering på hvor fornøyd jeg er med mobilen jeg kjøpte.... som da fortsatt ikle er mottatt.... styr unna, har du samme opplevelse med Icenet, anbefaler jeg å ta kontakt med Forbrukertilsynet.

Svar fra ice
06.04.2021 12:08
Hei, Haymer Uff da, dette var en kjedelig situasjon! Fint om du sender oss en e-post med fullt navn og telefonnummer til [email protected], så skal vi se om vi kan finne ut om telefonen er sendt. Mvh. Kristine ice.no
Torstein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingen uforutsette utgifter, ingen overraskelser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt greit selskap. Har ikke hatt noen store problemer med dem og stort sett fornøyd. Ingen merkelige uforutsette utgifter, prisen er det samme fra måned til måned. Men skulle gjerne sett at de kunne fakturert den 20. i måneden når jeg faktisk får lønning. Ser det finnes noen billigere abonnementer der ute men leser også at folk sliter med ekstra utgifter og bindingstid, eller at de blir fakturert mer når du bruker over datamengden. Dette slipper man med Ice. BankID er også inkludert. Kanskje noe dårlig dekning /avbrudd når den bytter fra Ice til Telia nett? Men ikke noe stort problem.

Svar fra ice
06.04.2021 12:08
Hei, Torstein Det er hyggelig å høre! Per i dag. har vi rullerende forfallsdato, men den vil være rundt den 20. hver mnd. Bare noen dager fra eller til :) Dersom du har aktivert Dataroaming på telefonen din, så skal overføringen mellom ice og Telia nettet går problemfritt. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Jkaufmann
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Perfekt"

Aldri hatt problemer med Ice abo, både dekning, faktura sms,MMS funker perfekt.

Svar fra ice
04.04.2021 15:32
Hei, Jkaufmann Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og tjenestene vi leverer, det setter vi stor pris på. =D Mvh. Malin ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ganske bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt ice i mange år, og vært fornøyd så langt. Nå når jeg trenger ekstra sim kort, fikk jeg først beskjed om at de ikke hadde tilbud om tvilling kort. Bestilte derfor mobilt bredbånd fra Telenor. Etter dette får jeg beskjed at ice likevel har tvillingkort. Likevel er det et stort minus, at en kun kan få 1 kort pr abonnement, da en ofte kan trenge flere (jeg må ha 2 ekstra). Hos f.eks Telenor kan en få flere kort! Ønsket så å få tvilling kort hos ice for å ha alt samlet, og sjekket opp data frihet, men det er et STORT minus at denne tjenesten ikke følger tvilling til kortet, og da er en like langt. Ser ut til at Ice ikke kan levere det vi ser etter, og da vi ønsker å ha alt samlet, vurderer vi å bytte til noen som kan tilby det vi ser etter.

Svar fra ice
28.03.2021 16:37
Hei, Liss Det er godt å høre at du har vært fornøyd med oss frem til nå, og vil jo gjerne at du fortsatt være det. Send oss en e-post med fullt navn og telefonnummer til [email protected], så skal vi se om vi kan finne en god løsning for deg. Mvh. Anne ice.no
ice har totalt 2697 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR