Meny

ice omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Elendig nett mobil"

Omtale om ice skrevet av Sonja for 21.08.2020 16.51

ice har totalt 2626 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nett mobil"
3 syns denne omtalen er nyttig

Midt i Trondheim by, vil sjekke konto, kjøpe Atb mobillett og det går ikke. Ny mobil, prøver å laste ned, gang på gang, men ingenting skjer. Da må jeg gå hjem ,men ikke med buss. Nå blir det nok. Uansett hvor jeg befinner i byen, så det tar evighet å laste ned Vipps, DnB eller Hm. Blir så lei av det hele.

Svar fra ice
25.08.2020 16.23
Hei, Sonja

Slik jeg forstår det, så har du problemer med mobildata. Har du sjekket at alle innstillingene på telefonen din ligger korrekt inne? Du kan se hvordan innstillingene på telefonen din skal være her: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/

Send gjerne henvendelsen på e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet, dersom alt ser normalt ut på telefonen din. Så skal vi se nærmere på dette for deg. :-)

Mvh. Tina
ice.no
Bytt.no
"Elendig nett mobil" skrev Sonja om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Sonja og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sjokkerende"
7 syns denne omtalen er nyttig

Lang historie, holdt på siden 4 juni, nå spør de om jeg har glemt dem og minner på ubetalt regning med forfall 3 august? Hvordan skal man få betalt en regning man aldri har fått? Blitt lovt på tro og ære iukesvis at denne skal komme på Mail

Svar fra ice
25.08.2020 15.39
Hei, Elisabet

Det er selvfølgelig forståelig at man blir forrvirret når den opprinnelige fakturan ikke har kommet. Du kan forresten alltid finne fakturaene dine på Min Side. :-)

Send gjerne henvendelsen på e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på hvor vi sender deg fakturaene dine. :-)

Mvh. Tina
ice.no
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna om du bor i Nord-Norge"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte ny telefon som jeg fikk billigere ved å bytte leverandør til ICE. Det var store lovnader fra selger om at 4G-nettet skulle være det med best dekning i Nord-Norge. Dette stemmer ikke. På reiser til Sør-Norge fungerer nettet bra, men i Nord-Norge, også midt i Tromsø by, er det helt krise. Nettet er ustabilt, faller ut og enkelte dager fungerer det ikke i det hele tatt. Senest i dag var vi to stk ved min arbeidsplass som ikke fikk kjøpt bussbillett via mobil fordi 4G-nettet var nede. Andre med andre abonnement hadde ingen problemer. Er fryktelig lei av å aldri kunne stole på nettet og kommer til å bytte til annen leverandør samme dag som bindingstiden går ut.

Svar fra ice
25.08.2020 15.29
Hei, Anna

Det er selvfølgelig kjedelig å lese at du har problemer med 4G-nettet vårt i Nord-Norge.

Send gjerne henvendelsen på e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på dette med dekningen for deg. :-)

Mvh. Tina
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"De opererer med avtalbrudd på 3000 i tillegg til utkjøp"
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til annen operatør som skulle dekke utkjøp på 3000 per abb.Så får jeg faktura på både utkjøp og avtalebrudd.Såvidt meg bekjent så er de eneste operatør som opererer med avtalebrudd på 3000 i tillegg til utkjøp.Styr unna Ice!Dekningen var i tilleg meget dårlig. Anbefales IKKE!

Svar fra ice
19.08.2020 08.56
Hei, Kbo! :)

Det er fullt mulig å ha to ulike typer avtaler hos oss. Den ene er du kjent med, som er utkjøpsavtale. Den er ofte 36 måneder lang.
Den andre typen avtaletid er gjerne en du får om du har et rabattert abonnement hos oss. Denne avtaletiden er på 24 måneder.
Det finnes en tredje avtaletid også. Den kommer om du kjøper en rabattert telefon via oss.

Jeg synes det er leit å lese at du var misfornøyd med dekningen. Dessverre kjenner jeg ikke til saken din. Jeg ønsker dog å nøste opp i denne saken. Send meg gjerne en e-post til Bytt.no@ice.no med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller deg her på bytt.no
- Et kort sammendrag av saken

Jeg håper jeg hører fra deg! :)

Mvh. Michelle
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Data frihet bare tull"
1 syns denne omtalen er nyttig

Data frihet er lureri. Styr unna. Hastighet er så lav at man ikke engang kan lese VG. No.

Svar fra ice
25.08.2020 14.54
Hei, David

Så leit å høre at du ikke er fornøyd med tilleggstjenesten vår Data Frihet. Med Data Frihet kan man bruke opptil 1000 GB i vårt mobilnett (ice+) og få opptil 10Mbit/s hastighet for kun 99,- ekstra per måned. Denne hastigheten skal være nok til å kunne streame Full HD.

Det er heller ingen avtaletid på Data Frihet, som vil si at du kan skru tjenesten enkelt av i appen eller via Min Side selv. :)

Send gjerne henvendelsen på e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Hvis du ønsker at vi skal se nærmere på dette for deg. :-)

Mvh. Tina
ice.no
ice har totalt 2626 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR