ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg føler meg lurt av en aggressive og pågående bedriftselger fra Ice. Ble overtalt til å bytte da han sa Ice kunne tilby det samme som Telia X men til lavere pris. Dette viser seg ikke å stemme da f.eks de ikke har datasim som bruker samme data som abb. men et eget abb. man må kjøpe ved siden av. Dette blir da en løsning som koster meg dobbelt så mye. Selger har i tillegg ikke lagt inn datasim i min bestilling men tvillingsim som viser seg også å være helt verdiløst. Dette fordi tvillingsim kun bruker hovedmengden data tilknyttet abb, altså 6gb i mitt tilfelle og ikke de 1000gb som jeg ble lovet og overtalt til å tro. Når du en familie skal bruke nett på en hytta er selvfølgelig 6gb alt for lite og det er jo mest sannsynlig brukt opp av meg selv før vi kommer igang. I sms`n jeg godkjente sto det ingenting om datasim eller tvillingsim eller hvordan dette virker. Derfor måtte jeg bare stole på at selger snakket sant, noe jeg i ettertid tydligvis ikke skulle ha gjort.
Hei Lars G, Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt av en av våre bedriftselgere. Slik skal det naturligvis ikke være, og vi har ingen intensjon eller ønske om å lure våre kunder. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg har aldri full dekning i Lillestrøm, her jeg bor. Kun 2-3 streker. Hva er årsaken? Det har vært sånn i flere år.
Hei Randi, Dette må vi få sjekket ut! I Lillestrøm ser jeg at vi skal ha meget god 4G-dekning. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Helt ok abonnement, men dekningen er skikkelig dårlig og treig, bytter derfor til annen leverandør.
Byttet til ice da jeg fikk et bedre tilbud hos dem. All informasjon har alltid vært lett tilgjengelig, og de har vært raskt tilgjengelige når jeg trenger hjelp. Må dessverre bytte pga. egen avtale gjennom jobb, men med ingen bindingstid gjør ice dette enkelt (selvfølgelig må man betale ut måneden man har startet på). Takk for servicen!
Hei Lilia, Så synd å høre at vi mister deg som kunde! :-( Det er likevel svært hyggelig å høre at du har vært en fornøyd kunde hos oss. Du er hjertelig velkommen tilbake når som helst! :-) Mvh. Julia ice.no
Meget dårlig dekning hjemme. Klipper og faller ut. Heller ikke god utenfor bysentra.
Fungerer stort sett problemfritt i det daglige, men irriterende tekniske feil og dårlig dekning i enkelte områder langt unna de store byene ødelegger totalopplevelsen. Flere ganger har jeg hatt problemer med å ringe ut, og må restarte telefonen, og/eller vente til senere på dagen.
Hei Lm, Dette må vi få sjekket ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal vi få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Forferdelig dekning. Hver gang jeg er i en tunnel eller i en underetasje så er jeg den eneste som ikke har dekning, alle andre har perfekt dekning. Mobildataen går plutselig fra 4g til 3g og den er utrolig treig. Jeg bor sentralt i Oslo men fortsatt dårlig dekning. Kan ikke bruke mobildata mens jeg er i en samtale, så jeg må avslutte samtalen, vente noen minutter, så kan jeg slå på mobildata. Anbefaler alle å holde seg unna Ice!
Hei Umar, Veldig trist å høre at du opplever slike problemer med oss. Det vil vi naturligvis ikke ha noe av! Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no