ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er ikke samsvar mellom det bredbåndsrouteren måler og det ice hevder du bruker. Kundeservice greier ikke å sette seg inn i problemene før de gir sjablongsvar.
Hei Svein A. O Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Bare positivt å si om ICE. Vi har neste alle abonnementene våre der nå, og jeg forstår ikke hvorfor andre gidder betale mer enn de må. Når ICE i tillegg har god kundeservice og til og med gode tilbud på mobiler iblant...! Vi kom egentlig fra abonnement hos Hello som ble oppkjøpt av ICE, så vi har ikke vært kunde så lenge da, men positivt til som sagt.
Hei Odd H. G Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Sendte melding på messenger angående en faktura jeg ikke skjønte meg på. Fikk svar innen 24 timer som lovet, med god forklaring!
Fikk rask og god hjelp over messenger isteden for å måtte sitte over telefonen. Kundebehandleren var hyggelig og spurte om jeg lurte på noe mer enn det jeg i utgangspunktet tok kontakt for. Jeg er fornøyd!
Effektive, relevante og høflige svar. Med en super GIF battle.
Er i Italia langs kysten utenfor Roma. 4G faller stadig ut for så å bli borte i kortere og lengere tid (timer). De jeg er sammen med har ikke samme problem utenom en annen som har Ice. Får kun valgt mobilnettet til TIM.
I had some queries about rates and the customer service response on FB was accurate and fast!