ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig dårlige kundebehandlere, var uten essensielle tjenester i mange dager for en kort tid siden. Fikk ikke en melding om hva som foregikk. Skulle få kompensasjon skrev de på facebook, noe som kundeservice ett par dager etter stiller seg utenforstående til. Har potensiale, men med dagens kundeservice og holdninger styr unna om du ikke må ha ice.
Hei Philippe B, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ice er det beste jeg har hatt. Ingen slår deres kundeservice.
Jeg synes de har ett utrolig bra kundeservice. Jeg kan ikke bli mer fornøyd enn det jeg er
Fornøyd med Ice og beholder mitt kundeforhold om jeg drar nytte av Telia sin mast som er under bygging i området. Trenger bedre dekning der ute. Ellers godt fornøyd.
Hei Vigdis W, Tusen takk for en hyggelig omtale! :) Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg bruker begrenset med data og har derfor et utmerket abonnement til kun kr. 99,- pr mnd. Anbefales på det varmeste.
Hei Didrik, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Skiftet fra Talkmore til Ice etter anbefaling. Byttet ut den gamle s6 med ny s9+ for trodde at mobilen var dårlig grunnet alder og mye brukt. Fikk beskjed fra Ice at simkortene de bruker er utdaterte, så jeg måtte hente meg nytt på Narvesen. De krediterte det. Hahaha. Etter 3 simkort forsøk så har jeg fortsatt svært dårlig dekning på telefoni, datanett til tross for 10gb abonnement og trøsteløst dårlig trådløst nett. Beveger jeg meg litt utforbi tettbygd strøk kan mobilen ikke brukes og jeg er ikke tilgjengelig. Så abonnementet blir byttet til annen leverandør! Anbefales ikke!
Hei Therese, Dette hørtes ikke bra ut, vi beklager at du opplevde dekningen vår slik. Jeg ønsker veldig gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Hadde problemer for litt siden med MMS. Fikk melding fra ICE om dette. Kontaktet kundeservice, og videoer på youtube. Problemet løste seg umiddelbart. Nå har jeg vært abonnent siden starten, og det har aldri kostet noe å kontakte dem. (Sammenlignet med Telenor hvor jeg var kunde tidligere.) Alltid god service!
Hei Erling, Tusen takk for en super tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd! Ha en strålende dag videre. 👍 Mvh Carl-Fredrik ice.no