Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bestilte telefon. Tok 3 uker før levering, 50 samtaler, og masse unødvendig tid.

Omtale av  S

Ufattelig ubrukelig firma. Null kommunikasjon mellom Ice og One2cel. De ansatte er rotete, lyver, og er helt ubrukelige når det kommer til oppfølgning. Møkka firma.

Svar fra ice
14.04.2020 11:56

Hei S, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har fått en slik oppfatning av oss. :-( Forsinkelser kan oppstå, men man skal selvsagt motta ordren sin før tre uker. Nå er heller ikke jeg kjent med saken. :-( Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Holdt ut med middels dekning pga. prisen på 1gb. Dem setter opp prisen nå, på tide å bytte.

Omtale av  Thomas K

For ice er det ikke lenger viktig å gi kundene dems mest mulig verdi for pengene. Med dette mener dem god kundeopplevelse, god dekning og nok data til lite konkurransedyktige priser. Da dem kom på markedet i 2015 satte dem ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned frem til 1. april 2020. Nå er det slutt på det. Justeringen dem gjør nå på 1 GB abonnement er den første på tre år. Dessverre justeres prisen til det dyrere, ikke til det billigere. Dem vil derfor ikke lenger være konkurransedyktige på sitt 1 gb abonnement.

Svar fra ice
14.04.2020 11:56

Hei Thomas K, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Fungerer helt ok

Omtale av  Tore

Ryddig selskap, men legger nå på 20 kroner hver måned fra april uten videre ?

Greit

Omtale av  Arild

Jeg har ikke så store krav til mitt 1GB abonnement, så jeg opplever det som OK "til å snakke med". Dekningen er ok, men ikke best (går endel i fjellet), så jeg opplever noen ganger å ikke ha kontakt. Bruksområde: Samtaler, aviser, SMS, MMS, litt Facebook, Insta og Snap - dette går stor sett fint. Har kontaktet serviceapparatet noen ganger. Jeg bruker epost, får derfor kke øyeblikkelig svar, men oftest i løpet av timer. Problemene har blitt løst.

Svar fra ice
14.04.2020 11:56

Hei Arild, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Dårlig

Omtale av  Bjørn

Dårlig dekning, vanskelig å komme gjennom til kundeservice.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hold dere langt unna!

Omtale av  Guttorm G

Å bestille abonnement og få SIM-kort gikk fort og greit, 2 måneder prøve for 99kr. Men-det virker ikke... Puttet SIM-kort i telefonen og slår på. Det virker akkurat lenge nok til at jeg får melding om at SIMkort er aktivert. Helt dødt, kobler seg ikke på. Siden telefonen nå ikke virker og mitt gamle abonnement er avsluttet blir det chat med kundeservice. Som tydeligvis sitter å limer inn "hjelp" fra nettsiden.. Tilslutt mener dette vesenet at jo, simkortet er defekt, kan jeg kjøpe et i butikk? Så gjør jeg det da, 200kr. Og akkurat det samme om igjen, eneste forskjellen er at jeg nå har dårlig dekning og 3G som går inn og ut i 3-4 minutter. Jeg har fri sikt til ICE basestasjon ca 600 meter unna, dekningsbidraget deres hevder svært god dekning for ice+, telefonen er ikke låst og har virket verden rundt uansett hvilket kort som blir satt inn. Chat med kundeservice igjen, utrolig nok samme navn som igår, 3 muligheter, de jobber ulovlig lange vakter, flere ansatte med samme noe spesielle navn eller det er robot. Ingen hjelp å få, samme innlimingen som igår. Ikke kan ICE fikse sitt eget abonement, ikke kan de flytte meg tilbake til min gamle leverandør (at de kunne flytte andre veien fra et abonnement registrert på et annet navn enn mitt er rart..) uten spørsmål, ikke vil de avslutte abonnementet. Så resultatet av å tro på ICE sine fagre løfter er 5-6 dager uten telefon, 200kr i utlegg og jeg regner med de er frekke nok til å sende faktura også...

Svar fra ice
14.04.2020 11:56

Hei Guttorm G, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du fikk en slik start med oss. :-( Jeg kan bekrefte at det ikke er en robot du snakker med på chat og du har en angrefrist på 14 dager. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Proffiterer på koronakrisen

Omtale av  Marius

Ice presterer å sende ut en e-post der de tilbyr meg et valg mellom 2 unike tilbud. "Ikke gjør noe, og prisen på abonnementet går opp med 15%. Eller, bind deg til oss i 12 mnd og behold prisen du har i dag". Attpåtil kaller de dette for en koronatiltak for å bedre situasjonen for kundene sine. Elendig. Mister meg som kunde om de ikke beklager og trekker dette tilbake.

Svar fra ice
31.03.2020 14:47

Hei Marius, Tusen takk for din henvendelse! 1 GB har fått en ny pris på 149 kroner. Så om du ønsker å beholde den tidligere prisen på 1 GB, har du en mulighet til det. Jeg beklager dersom dette ikke var et tilbud som traff deg. :-( Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR