ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Søsteren min ble nektet iPhone som vi hadde betalt for og bestilt. Vi forsto ikke hvor telefonen ble av, og da vi tok kontakt med Ice fikk vi beskjed om at hun ikke kunne få telefonen fordi vi hadde registrert abbonomentet på vår mor. Vi trodde det var nødvendig siden hun er under 18 år, og hadde forventet å få beskjed dersom bestillingen ikke gikk igjennom. Veldig merkelig at de trekker penger fra kontoen for en ugyldig bestilling også.😤
Hei Marita, Tusen takk for din henvendelse! Nå kjenner ikke jeg til saken, men dette høres utrolig merkelig ut. :-O Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer, slik at jeg får undersøkt saken, nærmere. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Enkel og greit abonnement, oversiktlig app. Mangler litt dekning ifht. Tidligere abonnement med Telenor nett på hytta spesielt. Blir dyrere nå så er ikke blant de rimeligste lengre. Vurdere å bytte til f.eks. Hudya.
Hei J, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har ingenting negativt å si. Alltid en strålende kundeservice, og alltid god dekning på fast land som på havet.
Hei Filip O, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Det varmer mitt hjerte at vi lykkes nettopp med dette. :-D Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Dårlig dekning, og faller ut. Elendig kundeservice, 6 mnd etter vi sa det opp fikk vi en inkasso, enda dem sa alt var betalt når vi sa det opp. Kundeservicen bare sier at det er sent varsel, men det er til nr vi sa opp hos dem.
Hei, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke var fornøyd med både tjeneste og servicen vi ga. :-( Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kan ikke ringe og skrive sms samtidig, som er det største problemet. (hvis du skal sende mld om at du er på tlf, ringer snart tilbake) Startvansker med nettet i over en uke som de ikke så noe til selv, og ikke dekning overalt. Ekstrem tabbe å la elkjøp-fyren overtale meg til overpriset 12 mnd bindingstid som jeg teller ned til at tar slutt. Jeg trodde ikke det var risiko å bytte fra chess/telia, men der tok jeg feil.
Hei Ingrid, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har opplevd diverse problemer hos oss. :-( Jeg ønsker å ta en videre titt på saken din! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg ble oppringt flere ganger av selger. Han lovet meg ingen ekstra kostnader ved bytte. Jeg takket ja, men fordi abonnement startet 12 dager før månedsskiftet må jeg betale to operatører for de samme to mnd. Konfronterer kundeservice med dette, men da gjelder plutselig ikke lovnaden om de dekker utgiftene så jeg slipper å betale dobbelt. Angreretten min kunne jeg heller ikke bruke, den gikk ut dagen før. Jeg byttet til Telia som faktisk holder lovnaden om å betale det Ice krever av meg.
Hei Sebastian, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at du har fått en slik kundeopplevelse hos oss. :-( Jeg ønsker så klart ikke at du skal bli dobbeltfakturert! Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kan ikke si noe gærent eller vondt om Ice. Har kun opplevd god kundeservice og aldri hatt noe problemer med dekning, uansett hvor jeg har vært. Til og med stort sett vært bedre enn feks Telenor sin dekning på forskjellige steder. God kundeservice, bra dekning og god pris ++, hva mer kan man egentlig be om?
Hei Daniel, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Det er meget hyggelig å høre at du er så fornøyd med både tjenesten og kundeservicen vi gir! :-D Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no