ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette medfører at jeg ikke får brukt datafrihet. Angrer på at jeg bytta fra chili mobil. Bytter tilbake etter helga dette skapte bare drit og hodebry for meg. Takk ice for alle problemer ved deres søpple løsing.
Hei, Martin Så leit å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt, for deg. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Fra første gang jeg skrudde på mobilen med ice sim kort, Opplevde jeg tregt mobiltnett og DÅRLIG dekning! Ble fortalt at det var super dekning... men det var helt feil! Ikke å anbefale. god kundeservice.
Hei, Manuel Dette hørtes ikke helt optimalt ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ble overflyttet fra komplett mobil til ice og ice leverer ikke i det hele tatt. Telefonen min oppfører seg helt merkelig og 4g er av og på hele tiden. Meget ustabilt. Mister også mobildekning stadig vekk. Elendig møkk!
Hei, Raggie Dette hørtes ikke helt fra ut. Jeg ønsker derfor å ta en nærmere titt på dette! Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Er egentlig fornøyd med ice. Men ser det ikke er så billige abonnement som jeg trodde.
Billig abonnement og god app for å følge med på forbruk. Dårlig dekning og problemer med SMS
Billig selskap, bra dekning, data rollover osv osv.👍
Brukte Komplett Mobil som fungerte perfekt til selskapet ble kjøpt opp av Ice. Etter automatisk flytting til Ice oppdaget jeg til min forferdelse at nettverket er Telia basert, og fortsatt har elendig/ingen dekning der jeg bor. Glem ice+. Blir derfor tvunget til å bytte til Telenor basert selskap. I tillegg er det 10kr dyrere.
Hei, Jonas Så leit å høre at du ikke var fornøyd med dekningen vår. :-( Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder. Jeg håper vi vil kunne tilby optimal dekning i ditt område, i nærmeste fremtid, dersom du har lyst til å gi oss en ny sjanse. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no