ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyre regninger, dårlig dekning og lite informasjon om dette. Styr unna!!!
Nå er ikke å bare bytte. Syns at det er forferdelig! Takk for meg og aldri igjen ICE. Har kjøpt abonnement til dattera, og nå må betale nesten 2000kr!!!
Hei Lina, Så leit å høre at du ønsker å bytte selskap. :-( Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Alt fungerer som det skal. Jeg har kontaktet kundeservice tidligere, og alltid fått svar raskt med liten ventetid. (Komplett hadde laaang svartid). Jeg fikk også kjøpt en Huawei Mate 20 Pro til svært gunstig pris. Kort sagt, jeg er veldig fornøyd! Har ikke prøvd ICE i utlandet enda.
Hei Terje H, For en hyggelig tilbakemelding! :-D Det varmer mitt hjerte å høre slikt. Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss i en lang tid. :-) Ha en fin dag videre
For noen år siden lurte de meg ved å tappe kvoten av GB data. Tappingen foregikk 10-20 fortere enn selve den tilgjengelige (smale) båndbredden tillot. Supporten var arrogant og mente det hele var min feil, og at det var noen som tappet MEG, ikke dem, og det skulle skyldes andre som var koblet på min ruter. Det var ingen andre menesker mindre enn en mil unna, og det var ingen andre macadresser på ruter. Neste episode med ICE var nå da jeg hadde Komplett Mobil som ble lagt ned og kundene solgt til ICE. Da sluttet SMS å sende. Eksperter hos meg fikk det opp å gå ved å reinstallere, men bare noen dager, så var det slutt å sende SMS igjen. Tre ganger samme resultat. Det skyldes trolig inkompatibilitet med Huawei telefonen.
Hei Pål, Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til meg på [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ringte inn til kundeservice for å utsette regning, fikk beskjed om at det skulle la seg gjøre. Måneden etter får jeg purring på regning jeg har spurt om utsettelse. Ringer inn fra fasttelefon og melder ifra, og får samme svar som sist. Kort oppsummert, det ender med inkasso og de sier de ikke har fått noe henvendelser.
Hei Peter, Dette hørtes veldig merkelig ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Min samboer fikk regninger til sin mor i tillegg til sine egne. Ringte og ble forsikret at alt var betalt (telefon også satt på opptak) så kom innkassoen. Står ikke telefonnummer på inkassoregningen heller så det er vanskelig å vite om det et noen andre familiemedlemmer som vi har fått regningen til.
Hei Frank, Dette vil jeg gjerne sjekke opp for deg/dere. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Sitter med en nedlasting på 0,2 til 1 mb når det fungerer. Ble lovet ca 20 mb.