ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ville bytte, men dette ble gjort 4 dager ut i en ny periode. Da måtte jeg betale for en helt ny periode. De forsto ikke min frustrasjon over å måtte betale for en hel måned når jeg hadde brukt det i bare 4 dager.. Selv om de har skrevet det i sitt regelverk, er dette en urimelighet som fører til dårlig kundetilfredshet. Så i stede for at de kanskje hadde fått meg som kunde igjen, kommer jeg nok ikke tilbake dit..
Hei Simon, Så leit å høre at du fikk en slik start hos oss. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken din, men det er slik at hos oss blir du fakturert fra den dagen abonnementet ditt blir aktivt. Du skal så klart ikke betale for en "hel" måned du ikke har vært hos oss. Jeg ønsker å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av saken. :-) Mvh. Cecilie ice.no
God dekning i fjellområde hvor verken Telenor eller Telia har dekning. Typisk rundt Rondane.
Hei Stein, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med dekningen vår. :-D Mvh. Cecilie
Eg har opplevd at eg får ikkje bruk mobilen min når eg er ute pga ingen eller dårlig dekning.
Hei Maria, Så leit å høre at du opplever "ingen tjeneste" visse områder. :-( Jeg ønsker gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)
Når eg ringer så seier folk det klikker så da tenker jo folk da må være telefonen men all si deg tar tar dei feil fordi kjøpte ny telefon for 1 uke siden (iPhone 11 for å sei da sånn, så da nø være noko rart med ice)
Hei Leif, Så leit å høre at du opplever problemer med tale. :-( Jeg ønsker gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie
Forferdelig dekning, helt uhjelpsom kundeservice. Ufaglærte ansatte. Selskapet bryr seg om penger, ikke om kunder.
Hei Agnes, Så leit at du føler det slik. Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Fine nettsider og lett å administrere abonnement. Kjekt å kunne dele GB mellom familiemedlemmer. Gratis abonnement for de yngste barna er supert.
Hei Sobur, Så hyggelg at du er fornøyd med våre nettsider og appen/Min Side! Ingenting er bedre enn det. :-D Ha en riktig fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
One of the worst things that they do is fake advertisement the guy in the forest doing snaps uploading, whilst im a 2 kilometres outside the city my connection is blue, my upload speed is 50 kb per minute and download speed cant reach above 450 kb so i am to blame for that because they dont have a station for good connection around the area. Now i cant use internet, facebook pictures barely loading, this is a disgrace. Not a good internet, dont get this one. Also for canceling i had to pay 1600 kr and you pay month in advance and get no money back for that month. This is a quick cash grab from people im also creating a video to expose Ice.net for the foolishness they have done to people without any consequences, zero stars.
Hello Klaidas, So sorry to hear that you feel this way. :-( Please send me an e-mail to [email protected] with your full name, the regarding phone number, and a short description of the issues you`ve experienced with us, so we can try to solve this. Have a good day! Kindest regards, Julia ice.no