ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
... Det hadde ikke jeg gjort om jeg hadde vist hvor dårlig ICE er!.. Ice fortjener ikke en stjerne en gang... hatt ice i 2 dager, allerede misfornøyd første dagen. Hadde Talkmore, med dekning der man trenger å ha dekning. Å der jeg alltid har hatt dekning med Talkmore har jeg ikke dekning med ice. Med ice har jeg mer E og H nett enn 4g... får nesten ikke ringt heller pga dårlig dekning. Nei nei nei...Ice er lureri...
Hei Tine, Så leit at du har opplevd problemer med dekningen vår. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på saken for deg. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Etter utenlandsopphold går mms og data innstillingene rett i vranglås. Samme problem hver gang. Sinnssykt irriterende. Stiller apn innstillingene inn på nytt, men det tar ikke lang tid før de er skiftet tilbake til dritt modus. At kundeservice påstår at det er telefonen eller sim-kortet som er ødelagt gjør det hele dobbelt irriterende. Ja, og dårlig nett spesielt innendørs. STYR UNNA!
Hei Stein, Så leit å høre at du har opplever problemer med MMS og mobildata. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har aldri hatt så dårlig nett, fungerer bra frem til kl 6 på kvelden, etter det er det helt håpløst frem til kl 11. med en pris på 800 pr mnd så er dette alt for dårlig, å med en bindetid på 1 år av gangen har man ikke mulighet til å skifte operatør, sitter med irritasjon hver eneste kveld😠😠😠
Hei Åge, Så leit å høre at du har opplever problemer med dekningen din. :-( Slik skal det naturligvis ikke være! Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dårlig dekning, hopper mellom disse stasjonene, ingen datapakke i USA, kan bytte mellom "g", h+ og 4g, selv i store byer.
Hei Jørgen, Så leit å høre at du opplever slike problemer med oss. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Hei, har kjøpt en mobil med abonnement. Samsung s8, den hadde nettverks problemer. Etter flere klager på tlf, fikk jeg beskjed om å redigere innstillinger, senere unnskyldte ice seg med at det var problem med basestasjonen i mitt område, i en periode. Jeg fikk kompensasjon i flere ganger men tlf fungerte ikke, dekningen var aldri der! Så når verkstedet skal fikse problemene på mobilen skal de overprise tjenesten og prøve å presse kunden til å bare gi fra seg mobilen som er nedbetalt! BARE FOR Å SELGE DEN VIDERE TIL NESTE TOSK(KUNDE)DEG.
Hei Birger, Dette hørtes veldig merkelig ut. Slik skal det naturigvis ikke være. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Vi har nå hatt Ice i 2 - 3 år her i familien, til sammen 5 telefoner og er veldig fornøyd. Kjempe pris som ingen er under, god dekning der vi vanligvis ferdes, og veldig hyggelig kundeservice som alltid har hjulpet oss på et øyeblikk
Hei Rune L, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det varmer mitt hjerte. Jeg håper du og dine er fornøyde kunder hos oss i en lang tid fremover! :D Ha en riktig fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg er veldig fornøyd med ICE men samboer min er i krig med dem. Hun får alltid for høye regninger og ektra som hun ikke har brukt. Litt rart synes jeg men bør være noe feil bak der. Mens jeg og datter er veldig fornøyd med ICE:)
Hei Adam, Så godt å høre at du er fornøyd med ice! Ingenting er bedre enn det. :D Jeg vil veldig gjerne ta en titt på fakturaene til samboeren din, for å se hva som er grunnen til de høye fakturaene hennes. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no