ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble kunde hos KomplettMobil da Ice overtok KomplettMobil sine kunder. Da begynte jeg plages med FaceTime - fikk ikke aktivere tjenesten og den fungerte ikke 1 eller 2 uker. I forhold til KomplettMobil er det veldig dårlig dekning der jeg ikke hadde problemer før. Signal detter ut av og til og jeg var mange ganger uten dekning for 10 - 20 mintutter. Data hastighet varieres og jeg ofte hadde problemer med å surfe ved 1 eller 2 streker på signal (iPhone X). Når jeg er i 3G dekning får heller ikke åpne en nettside. Som skrevet øverst, alle problemer kom etter bytte fra Komplett til Ice. Jeg har abonnement FRI med 15GB (dette hadde jeg hos Komplett også) som koster KR 20,- mer enn jeg betalte til Komplett for en perfekt fungerende i forhold til dette.
Hei Thomas, Dette må vi få undersøkt nærmere. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg ta en titt på dette for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Stedvis vesentlig dårligere dekning enn Telenor og Telia.
Dårlig vurderingsevne på økonomiavdelingen. Klarer og si vi er uønsket som bedriftskunde ene og alene fordi selskapet vårt er nytt.. Ingen betalingsanmerkninger eller noen form for brokete fortid verken privat eller i bedrift.
Hei Thomas, Dette må jeg få sett nærmere på for deg. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no
God på kundeservice, svarer raskt på telefon. Gode løsninger. Men ALT for mange valgmuligheter.
Det er så elendig dekning at det er skremmende. Vi er ei bygd på hver side av ei bru. På andre siden er det ingen dekning.
Hei Ann K. N, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kundeservicen til ICE er mer opptatt av hva DE har rett til, enn å vise smidighet og fleksibilitet. Definitivt ikke en positiv opplevelse.
Hei, Så leit at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse a situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Mvh. Julia ice.no
De svarer innen grei tid på Chat på Facebook, men avslutter alltid med å prøve å selge deg nytt abonnement med mer GB eller verve venner eller familie. Når man bytter fra dem og nummer overføres til ny operatør den 6. i mnd, så betaler man for hele måneden.... sykt kjedelig å måtte betale dobbelt uten å få noe ut over det.
Hei Anita, Grunnen til at vi tilbyr deg et produkt i slutten av en samtale på Facebook, er for å avdekke om det er noe mer du trenger, som kan gjøre kundeopplevelsen din hos oss enda bedre. Det er leit å høre dersom du oppfatter dette som noe negativt. :-( I henhold våre vilkår, så er det slik at kunden må betale ut inneværende måned ved en oppsigelse. Jeg håper dette var oppklarende! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no