ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sendte melding på messenger angående en faktura jeg ikke skjønte meg på. Fikk svar innen 24 timer som lovet, med god forklaring!
Fikk rask og god hjelp over messenger isteden for å måtte sitte over telefonen. Kundebehandleren var hyggelig og spurte om jeg lurte på noe mer enn det jeg i utgangspunktet tok kontakt for. Jeg er fornøyd!
Effektive, relevante og høflige svar. Med en super GIF battle.
Er i Italia langs kysten utenfor Roma. 4G faller stadig ut for så å bli borte i kortere og lengere tid (timer). De jeg er sammen med har ikke samme problem utenom en annen som har Ice. Får kun valgt mobilnettet til TIM.
I had some queries about rates and the customer service response on FB was accurate and fast!
Veldig bra på det meste og absolutt best på noe. Men 2 spenn i minuttet for å ringe til landnummer i Sverige??? Det trekker en stjerne (mulig jeg var for snill, men de har også noen ekstra pakker man kan kjøpe med inkludert Sverige-samtaler).
Vi. Kona og jeg er ikke førnøyd med fakturan fra dem. De legger på tjenester vi ikke har brukt. 80 kr. på hver av oss i tillegg.