ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lovet like god dekning og hastighet som hos Telia. Dette skjedde ikke. Ikke bare var hastigheten redusert og dekningen dårligere, men mistet også nettet helt en del. Og dette skjedde på 3 timer etter at sim-kortet ble aktivert. Det lovte ikke godt, så jeg bytta tilbake til Telia med en gang. Kundeservicen var grei, men tonen var ikke helt å foretrekke.
Hei Ida C Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Kjapp tilbakemelding når jeg måtte ha nytt simkort. Fant ikke ut av det på min side. God service.
Får alltid god hjelp. Bruker Messenger, svarer raskt
Ice med Telia dekning fungerer greit i mitt område, Telenor er helt ubrukelig her (Haugsjåsund 3855) savner at rolloveren kan spares opp fra flere mnd.
Hei Jan, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Fikk ikke opptjent data overført til ett annet nr pga kundebehandleren ikke spurte om det. Kundebehandleren min var den verste kundebehandler du kan komme borti. Hun har ingenting i ett service yrke å gjøre. Jeg har krav på opptjent data.
Hei Lofotpia, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Mine opplevelser er bare positiv 😉 jeg ønsker meg alltid så god service hos andre tjenester ☺️
Så langt har jeg positive opplevelser med Ice-abonnementet. Har ikke noe negativt å si.