Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Fryktelig dårlig dekning, selv i Oslo og sentrale østland"

Omtale om ice skrevet av E. G for 14.08.2020 18.15

ice har totalt 2629 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig dårlig dekning, selv i Oslo og sentrale østland"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telefonen oppgir at det er full 4G dekning, men det er umulig å åpne nettsider, Vipps etc Helt ubrukelig nett!

Svar fra ice
17.08.2020 13.14
Hei, E.G

Dette kan vi selvfølgelig undersøke nærmere for deg. :-)

Send meg gjerne en e-post på bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. :-)

Mvh. Tina
ice.no
Bytt.no
"Fryktelig dårlig dekning, selv i Oslo og sentrale østland" skrev E. G om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som E. G og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ICE-nettet ute"
4 syns denne omtalen er nyttig

Både jeg og kona har vært uten mobilnett fra tirsdag ettermiddag til fredag morgen. Har forsøkt å kontakte ICE på mail 2 ganger, men ikke noe svar. Har ikke hørt et pip!! Har i mange 10-år hatt fasttelefon fra Telenor, men på grunn av nedfasing kobberlinjer byttet vi til fiber og sa opp fasttelefonen. Det har aldri vært noe tull eller brudd på linjene hos Telenor, men ICE klarer ikke jobben, men skryte av seg selv er de gode til. Så oppfordrer alle til å styre unna ICE!!!

Svar fra ice
17.08.2020 13.13
Hei, Annar

Det er selvfølgelig kjedelig at dere har vært uten mobil såpass lenge, samt at det har tatt tid å få svar fra oss på e-post. :-(

Send meg gjerne henvendelsen på e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på dette for deg. :-)

Mvh. Tina
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice ettersender over ett år gammel faktura ifbm. skifte av leverandør."
3 syns denne omtalen er nyttig

Ice presterer å sende meg en faktura på en hundrelapp datert juni 2019. Jeg skulle bytte til en annen leverandør og gjorde alt som skulle gjøres i god tro. Dette var i overgangen fra Komplett mobil til ice, mistet dermed telenordekningen jeg var avhengig av. Ærlig talt så kunne dere spart dere for dette! Papirfaktura pluss administrering er nødt til å spise opp dette beløpet. Dere skal få den smålige hundrelappen, og dere får med denne vurderingen på kjøpet. Hilsen en som aldri blir kunde hos dere igjen.

Svar fra ice
14.08.2020 14.22
Hei, Jan :-)

Jeg synes det er leit å høre, at du er så misfornøyd med dette. :-(

Vi sender normalt ikke ut fakturaer på så små beløp, i håp om at kunden kanskje skal komme tilbake igjen i fremtiden, og det kan etterfaktureres på et mer naturlig tidspunkt. Det er jo riktig å fakturere for forbruk man har hatt. Når det har gått en tid, uten at kunden kommer tilbake til oss, så blir det skyldige beløpet utfakturert.

Jeg synes det er leit å høre, at du aldri vil bli kunde hos oss igjen, men håper likevel at du får en fin dag videre. :-)

Mvh
Ruben
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mye ustabilitet..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har gjennom 2 år nå opplevd mye ustabilitet med ICE. April neste år, da skal jeg bytte til hva som helst annet.. aldri mer ICE... Hjelper ikke med god kundeservice når tjenesten er ustabil. Flere ganger opplevd at jeg ikke kommer frem for å ringe på mobilnettet. Mye problemer med Bankid på mobil. Tekstmeldinger som ikke kommer frem... Rett og slett en ikke stabilt leverandør...

Svar fra ice
14.08.2020 14.22
Hei, Rolf :-)

Så utrolig leit å høre, at du har hatt så mye problemer med oss. :-(

Hvis du ønsker å prøve, å se om vi kan rette feilen, så tar vi gjerne en kikk, hvis du sender oss en melding, til bytt.no@ice.no. :-)

Vi håper å kunne hjelpe, så du får tjeneste som normalt igjen med våre tjenester. :-)

Mvh
Ruben
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av selger fra ice som kom med bra tilbud. Eg sa eg var avhengig av Telenordekning og det skulle eg få av dei og. Eg sa og eg hadde bindingstid fra phonect( nå unifon). Kostnaden med avtalebrudd skulle ice ta. Alt dette ble spilt inn frå ice sin side. Da det viste seg at de ikkje kunne levere Telenor så kunne eg byte til noen andre uten å få bruddgebyr fra ice. Eg bytta til dipper og nå har eg fått rekning på over 3000 fra phonect som ice ikkje vil betale siden eg ikkje er kunde hjå dei.... Wtf. Ice vil heller ikkje sende meg lydfila fra samtalen med selgeren.. anbefaler ingen å velge ice.

Svar fra ice
13.08.2020 08.33
Hei, Odd :-)

Så leit å høre, at du er så misfornøyd, og har hatt en så negativ opplevelse av våre tjenester. :-(

Det stemmer, at vi ikke leverer Telenor dekning, men leier nett av Telia, i tillegg til å bygge ut vårt eget nettverk. Dekningen vår alene dekker 90% av befolkningen, og burde holde til de aller fleste steder, når det virker sammen med Telia sitt nett. :-)

Nå kjenner ikke jeg til saken din spesifikt, men hvis det ble lovet noe, og det ikke følges opp av oss som avtalt, så er det alvorlig, og nye vi ikke tar lett på. Vi må se nærmere på denne saken, så kan du sende oss en epost, til bytt.no@ice.no, så vi får sjekket nærmere opp i saken din?
Det er fint om eposten inneholder en rask redegjørelse for problemet, fullt navn, telefonnummer, og navn her på bytt.no. :-)

Jeg håper du får en fin dag videre. :-)

Mvh
Ruben
ice.no
ice har totalt 2629 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR