ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt ice mobil abonnement i flere år nå. Har til og med kjøpt telefon hos de. Alt funket som det skal.
Hei Iva, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er så fint å høre at alt fungerer som det skal og at du er fornøyd med oss som operatør. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Innen 1. april byttet jeg våre abonnement, trist at dere blir dyrere, det er flere som er billigere enn dere også idag.
Hei Frida, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har tatt kontakt med ice på telefon og chat mange ganger ila de siste 7 årene, da jeg har vært kunde av og på, på både mobil og mobilt bredbånd. Har aldri hatt noe problem med å avslutte abonnement, oppgradere, nedgradere båndbredde, bestille sim kort, etc. Kanskje jeg bare er heldig, men de er utrolig raske til å svare på chat. Disse folka kan kunde support etter min mening!
Hei Torbjørn, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Det varmer mitt hjerte at vi lykkes nettopp med dette. :-D Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Søsteren min ble nektet iPhone som vi hadde betalt for og bestilt. Vi forsto ikke hvor telefonen ble av, og da vi tok kontakt med Ice fikk vi beskjed om at hun ikke kunne få telefonen fordi vi hadde registrert abbonomentet på vår mor. Vi trodde det var nødvendig siden hun er under 18 år, og hadde forventet å få beskjed dersom bestillingen ikke gikk igjennom. Veldig merkelig at de trekker penger fra kontoen for en ugyldig bestilling også.😤
Hei Marita, Tusen takk for din henvendelse! Nå kjenner ikke jeg til saken, men dette høres utrolig merkelig ut. :-O Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer, slik at jeg får undersøkt saken, nærmere. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Enkel og greit abonnement, oversiktlig app. Mangler litt dekning ifht. Tidligere abonnement med Telenor nett på hytta spesielt. Blir dyrere nå så er ikke blant de rimeligste lengre. Vurdere å bytte til f.eks. Hudya.
Hei J, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har ingenting negativt å si. Alltid en strålende kundeservice, og alltid god dekning på fast land som på havet.
Hei Filip O, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Det varmer mitt hjerte at vi lykkes nettopp med dette. :-D Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Dårlig dekning, og faller ut. Elendig kundeservice, 6 mnd etter vi sa det opp fikk vi en inkasso, enda dem sa alt var betalt når vi sa det opp. Kundeservicen bare sier at det er sent varsel, men det er til nr vi sa opp hos dem.
Hei, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke var fornøyd med både tjeneste og servicen vi ga. :-( Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no