ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ikke brukt MMS uten nettverk, har fulgt ice sine instrukser. Dårlig dekning og tregt til tider. Har iPhone XS. Så telefonen skal ikke være problemet. Fornøyd med avtalen ved kjøp av mobil med abonnement. Og pris.
Hei, Elisabeth T Dette må jeg få undersøkt nærmere for deg. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg se på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kundeservice er oppdatert og raske. Nettet er til tider før seint og det går ikkje å sende eller motteke mms til Sverige.
Hei Erik, Så godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Jeg ønsker å ta en nærmere titt på dine problemer tilknyttet mobildata. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Til informasjon, er det dessverre ikke mulig å sende MMS til Sverige/utenlandske numre. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Fungerer veldig godt og en veldig bra kundeservice.
God kundeservice, god dekning, rimelige priser. Oversiktlige fakturaer. Grei hjemmeside.
Vi var på ferie i Danmark og der fikk ikke vi bruke data som vi har på mobil. Men på havn kom internett tilbake. Her i Norge også får vi dårlig dekning og internet.
Hei Hala, Så leit å høre at du opplevde problemer med mobildata i Danmark, og dekning her hjemme i Norge. Dette ønsker jeg å undersøke nærmere. Send oss derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg var kunde av Ice i to år, men byttet for noen måneder siden til Sponz. Stort sett var jeg fornøyd med Ice. – Det er en av de billigste operatørene på månedspris. – Prisene på ekstra datapakker og prisene i utlandet er greie. De er langt fra dyrest, men heller ikke billigst. – Dekningen er stort sett god (selv om Telenor og ren Telia er litt bedre). – Kundeservice svarer stort sett raskt og godt. – De var de første som begynte med brukervennlige tjenester som (1) å strupe hastigheten istedenfor å overfakturert kundene når datakvoten blir brukt opp og (2) data rollover – to tjenester jeg er evig takknemmlig for at de brakte til markedet i Norge – De har ofte avtale med de beste nettverkene i utlandet og setter de øverste i listen over prioriterte nettverk! Grunnen til likevel har byttet fra Ice, er at jeg ofte har opplevd en del små-feil som ikke er kritisk, men likevel ganske irriterende. F.eks. funker ofte ikke MMS på iPhone fordi de ikke har lagt inn MMS innstillingene på sim-kortet. Dette må man sette opp manuelt, men iPhone har en bug som gjør at MMS innstillinger som settes opp manuelt slettes når operativsystemet blir oppdatert. Om det er Ice eller Apple som bør klandres mest er jeg ikke sikker på, men resultatet er i hvert fall at MMS rett som det ikke fungerer når pappa av og til prøver å sende meg et bilde fra en tur han er på. En annen feil jeg har opplevd var at SMS-er av og til ikke kunne sendes. Det hente også av og til at en SMS jeg hadde mottatt for flere år siden av og til ble mottatt på nytt når jeg slå på telefonen. Disse feilene har gjort at jeg har byttet til Sponz som har avtale med Telenor. Siden det er Telenor som drifter nettverkene har de færre tekniske problemer. I tillegg er dekningen litt bedre. Prisene på datapakker er dog litt dyrere enn Ice, og hvis man ønsker datakontroll må aktiveres manuelt og datakontroll fungerer heller ikke i utlandet. Dermed er ikke Sponz veldig mye bedre enn Ice, men litt bedre for mitt bruk.
Hei Jon, Det er veldig hyggelig at du - stort sett - var fornøyd med ice som mobiloperatør. Grunnet manglende avtale med Apple, så er det slik at MMS- og mobildata-innstillingene av og til må legges inn manuelt. Jeg forstår at det ikke er helt optimalt. Dette løses dog på en smidig og lett måte, ved å følge denne veiledningen: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/iphone/?ref=3564 Du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning, Jon. Da skal vi få vist deg hva vi virkelig er gode for! :-D Ha en riktig fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg har bra dekning. Jeg liker det at de kombinerer deres egene antenner og Telia sine. Av og til har jeg kunnet koble meg på Telia sine antenner der hvor ice ikke har dekning. Det er fantastisk. Jeg har også snakket med kundeservicen dems, den er fantastisk. Det var ett problem og jeg fikk the fikset raskt samtidig som jeg fikk mer data den måneden. Ingenting å klage på!
Hei Ole, Tusen for en slik positiv tilbakemelding fra deg! Vi jobber hver dag med å yte den beste service for våre kunder, så det er veldig gledelig å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-D Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no