ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt noen problemer med ICE, liker ikke at det blir dyrere,da jeg bruker lite data.Dere burde da sette ned abbonement prisen for disse kundene.
Hei, Rolf B, Dessverre, så har vi valgt å avvikle 500 MB abonnementet vårt fordi vi har såpass få kunder som benytter seg av dette. Som regel, så ligger behovet til våre kunder på over 1 GB i måneden. Dere vil automatisk bli ført over til 1 GB abonnementet vårt, fra begynnelse av august, men dersom dere ikke ønsker å benytte dere av dette, så har dere selvfølgelig mulighet til å bytte operatør. Forøvrig, så koster vårt 1 GB abonnement 129,- i måneden, som kun er 30,- ekstra fra 500 MB abonnementet vårt. Jeg håper du ønsker å bli forbli kunde hos oss, Rolf! :-) Mvh. Julia ice.no
Fikk Ice når de kjøpte opp komplett mobil. Nå har jeg som regel ikke lenger brukenes dekning. Når jeg har dekning så er datahastighetene elendige og samtale kvaliteten er dårligere. Batteriet på mobilen tømmes også mye fortere nå pga. dekningen. De har prøvd å ringe meg fra Ice,3 ganger, for å verifisere kontaktinfo etter overtagelsen. Samtalen har blitt brutt alle 3 gangene. Har ikke hatt noen problemer med de utenom det tekniske.
Hei Øyvind, Så leit at du opplever tekniske problemer, etter du ble overført fra Komplett Mobil. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], så skal vi få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har gjort justering i innstillinger som foreskrevet av ICE ,restartet telefon , men fungerer ikke
Jeg føler at ice bryr seg om meg som kunde, god på informasjon
Ikke bestandig tilfredstillende dekning, og problemer med mms. Rollover og fakturaoppstilling er bra.
Hei Trond, Så leit å høre at dekningen ikke alltid er optimal, og at du opplever problemer med MMS. Uten ytterligere kjennskap, blir det vanskelig å kommentere saken her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer. Da skal vi få sett nærmere på saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Gode dekninger, OK pris opp til nå. Har mottatt informasjon om at billigste alternativ nå fjernes, og erstattes av ny, litt dyrere løsning. Vurderer derfor å skifte leverandør selv om jeg er svært fornøyd.
Hei KM, Så leit å høre at du er misfornøyd med at vi fjerner 500MB-abonnementet. :-( Til informasjon, så vil du få dobbel så mye data for kun 30,- mer i måneden. Høres ikke det bra ut? :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har ikke dekning i utlandet. Aldri kunnet bruke nett utenlands. Aldri vært tilknyttet 4G, selv i Norge.
Hei Ab, Så leit å høre at du har opplevd manglende tjeneste, i utlandet. Slik skal det ikke være. Vi har 4G-avtale med en rekke utenlandske operatører. Dersom det står LTE på telefonen din, er dette det samme som 4G. Uten ytterligere kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt det nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no