ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter jeg fikk Ice har jeg hatt mye trøbbel med abbonnementet. Må skrive inn flere bokstaver og ord på innstillinger før man i det hele tatt kan bruke SMS og mms. Ustabil datatrafikk!! Flere ganger i uken kommer jeg ikke inn på nett, og må i såfall slå av og på telefonen for at det skal virke. Dårlig dekning selv om jeg er i et område hvor det skal være god dekning. Og utrolig dårlig lydkvalitet i telefonsamtaler. Har snakket med kundeservice flere ganger og prøvd alt de har bedt meg om å gjøre. Fortsatt ikke blitt noe bedre. Så nå bytter jeg leverandør.
Hei, Stine Dette hørtes ikke helt bra ut. Vi ønsker naturligvis ikke at det skal være slik. :-( Uten kjennskap til den gjeldende saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg selvfølgelig få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Markant overgang fra forrige operatør til Ice. Nær sagt alt er påvirket og fungerer dårligere. Dårlig dekning overalt, forsinkede sms og mms. Når folk ringer meg så hører jeg dem ikke. Når jeg ringer folk hører de ikke meg. Utrolig irriterende når den eneste telefonen man har tilgjengelig ikke virker. Så jeg må bytte tilbake til gammel operatør.
Hei, May Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få undersøkt dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg angrer på at jeg har abonnement hos Ice. Den verste leverandør jeg har hatt.
Hei, Tedtse Så leit å høre at du angrer på at du valgte oss. :-( Slik skal det naturligvis ikke være! Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg håper å høre fra deg! Ha en fin dag videre, og god helg når den tid kommer. :-) Mvh. Julia ice.no
Altfor dårlig dekning. Dårlig hjelp å få for å evt å gjøre justeringer på innstillinger.
Hei, Martin N Så leit å høre at du opplever dårlig dekning hos oss. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har hatt ICE-mobil med routing fra et gammelt Telenor fastnummer i ca halvt år. Telenorabonnementer som ringer får gjerne "opptattmelding". ICE kjenner problemet, men klarer ikke løse det!
Hei Einar, Så leit å høre at du opplever dette problemet. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig for meg å kommentere den. Send oss derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia
Kundeservicen er helt utmerket også prisen på abonnementet. Ikke den beste dekningen i Finnmark på fjellet.
Hei Tom, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, samt abonnementpriser. :-) Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, så jeg krysser fingrene for at vi kan tilby optimal dekning på dine områder, i nærmeste fremtid. :-) Ha en riktig fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
De har dårlig dekning men bedre enn Telenor. De har ikke wifi tale. Billig er de, men dekning er viktigere.
Hei Eremitten, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning hos oss. Uten kjennskap til saken, er det dessverre vanskelig for meg å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no